Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #1 Skrevet 21. juni 2003 Smakte denne i en 30 års dag jeg var i for noen uker siden, og siden da har jeg spist den alt for ofte :oops: 3 dl kremfløte piskes med 1 ts vanlijesukker, 1 1/2 ss sukker 2-3 dl melonyoghurt, 1/2 boks fruktcoctail der saften siles av i troika i småbiter om en liker mørk sjokolade, men den smaker fantastisk uten også må¨prøves
MarianneE Skrevet 22. juni 2003 #2 Skrevet 22. juni 2003 Hørtes næmmi ut, men bare blandes alt sammen? Stod lissom ikke noe om det.....
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #3 Skrevet 22. juni 2003 Hørtes næmmi ut, men bare blandes alt sammen? Stod lissom ikke noe om det..... pisk først krem av fløte sukker og vaniljesukker så yoghurt i blandes sammen ikke for mye for da blir den lett for løs deretter frukten det er jammi jammi
MarianneE Skrevet 23. juni 2003 #4 Skrevet 23. juni 2003 pisk først krem av fløte sukker og vaniljesukker Akkurat det skjønte jeg og, da....... Hørtes godt ut. Kan nok hende dette blir en klassiker i huset etterhvert! Takk for at du delte den med deg!
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #5 Skrevet 23. juni 2003 Akkurat det skjønte jeg og, da....... skal jeg forklare så skal jeg foklare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå