Gjest LindaKristin Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Hei! Vi skal gifte oss i København 2.mai Er det noen som har giftet seg der? Lurer bare litt på om noen har tips til en flott blomsterforretning og et vakkert sted der vi kan spise middag etterpå Vi blir maks 15 stk. På forhåns takk, og god jul!
Gjest Gjest_maiblomst09_* Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Hei! Vi skal gifte oss i København 2.mai Er det noen som har giftet seg der? Lurer bare litt på om noen har tips til en flott blomsterforretning og et vakkert sted der vi kan spise middag etterpå Vi blir maks 15 stk. På forhåns takk, og god jul! Vi skal også gifte oss i København, i april :-) Jeg har ikke sett etter blomsterforretning ennå, men jeg har lyst til å spise her eller her (her har jeg lyst til å ha bryllupsnatta også, men det kan bli litt i dyreste laget God jul til dere alle
Gjest LindaKristin Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Hihi,så moro!!!Hvis du ser på bryllupsdagboka mi,så har vi sendt forespørsel på samme sted! (å spise) God jul til deg og dine
Gjest Gjest_PIA_* Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 hihi...vi skal gifte oss i København den 13 juni :-)
Gjest LindaKristin Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Hurra!Det blir moro :duskejente:
tgirl Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 har dere lyst til å fortelle litt om hvordan bryllupene deres gikk? festauranter, fotograf, location transport og lignende? vi skal gifte oss i københavn i mai 10, og alle tips mottas me STOR takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå