Gjest d Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Jeg gjorde det slutt, men det er så vondt og vanskelig. Jeg vet det var riktig, fordi det føltes hundre prosent rett. Og at de følelsene som jeg følte gjorde så vondt, var det å føle synd på han. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Tankene og minnene kommer tilbake, og så blir hjernen vridd tilbake, og jeg savner han. Jeg er temmelig sikker på at jeg har gått tilbake til han før, fordi jeg syns det er fryktelig skummelt å skulle være alene. Jeg har stukket hodet i sanden, og bare fulgt følelsene, .... eller følelsene hans, på en måte. Hvordan skal jeg holde ut dette, og fortsette videre??? Jeg skjønner jo at det er galt, hvis man ikke elsker personen, ... å gå tilbake. Likevel kan jeg veldig fort glemme alt negativt og mine "ekte" følelser, ... og så glir jeg tilbake, ..... inn i en romantisk liksomverden... Nei og nei og nei. Dette er grusomt. Det gjør vondt!!! Grunnen til at jeg gjør det slutt, er fordi jeg ikke er klar for et nytt forhold enda!! Så jeg har fortsatt følelser for han, men likevel er det ikke riktig å fortsette!!!! Jeg har aldri hatt ordentlig kjærlighetssorg. Kanskje det er det jeg må igjennom??? Vet ikke hvordan jeg skal takle det.
MissStiles Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Ja du må nok bare gjennom dette. Om du ikke er klar for et nytt forhold, så er det for det beste å gjøre det slutt. Ellers leker du med den andre personen sine følelser og det er ikke bra. Bare bruk den tiden du trenger. Kanskje dere kan bli sammen igjen når det føles mer riktig og du er klar for det. Lykke til!
Ethereal Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Sånn som du beskriver det så tror jeg nok du har gjort det riktige. Det er ofte tungt og vanskelig i begynnelsen. Alle helst vil man bare gå tilbake til det vante og ha en person i livet sitt som man kan elske og man vet at elsker deg tilbake. Det føles ikke sånn nå, men jeg lover deg at alt kommer til å bli bedre etterhvert. I ditt tilfelle tror jeg at det ikke kommer til å ta så veldig lang tid (et par uker). Du sier jo selv at det føltes rett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå