Gjest Koala Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 I denne tråden startes omtrent 50 tråder hver dag. Stort sett bare drittprat skrevet av kåte personer. Moderatorer ser det ikke ut til å være her. Burde ikke tråden vært forbeholdt de som faktisk har en konto ?
Aisa Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Liker ikke alle "gjestene" her inne jeg som skriver masse dritt om andre. De føler kanskje de er usynlige og ikke behøver å ta ansvar for det de vrenger ut av seg eller?
warckr Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Lit enig i det jeg også. Det blir så sykt mye enklere for dem og skrive piss. Men så igjen gir det flere gode svar også fra folk som ikke vil/gidder og registrere seg. Og skulle det vert tilfelle så skal det ikke mye til for og lage en ny Konto for og fortsette med det.
cat1989 Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 (endret) Jeg er ganske ny her, og reagerer også på at det er mye "pissprat" her. Jeg skulle ønske at det var litt mer seriøst. Men som det blir påpekt, anonymitet er et gode, men kan også misbrukes. Uansett så er det et nyttig forum. De trådene som irriterer mest kan en jo hoppe over.. Men det stemmer ikke at det ikke er moderator her. Har da sett ufine innlegg bli slettet. Og det er bra! Endret 21. desember 2008 av cat1989
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 I denne tråden startes omtrent 50 tråder hver dag. Stort sett bare drittprat skrevet av kåte personer. Antagelig fordi det er et undertrykt behov i befolkningen som endelig finner et utløp. Åpne opp deres emosjonelle sperrer, lukk igjen deres fordømmende behov og for all del slapp av, så vil dere klare å neglisjere det dere er opplært til å mislike.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Jeg er ikke registrert og kommer ikke til å bli det heller. Som uregistrert tør jeg å stille de spørsmålene jeg ønsker og jeg tør å gi åpne og ærlige svar til andre som lurer på noe. Jeg har et mer anstrengt forhold til sex enn jeg liker å ha - men bare det å være her inne hjelper på det, kjenner jeg. Jeg misbruker aldri min anonymitet til å være utidig mot andre.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Konsentrer deg om temaene/sakene, delta i diskusjonen, eller bare les. Det er viktigere enn hvem som skriver. Hvis gjest-innlegg er et problem har du et vondt liv.
Aisa Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Jeg er ikke registrert og kommer ikke til å bli det heller. Som uregistrert tør jeg å stille de spørsmålene jeg ønsker og jeg tør å gi åpne og ærlige svar til andre som lurer på noe. Jeg har et mer anstrengt forhold til sex enn jeg liker å ha - men bare det å være her inne hjelper på det, kjenner jeg. Jeg misbruker aldri min anonymitet til å være utidig mot andre. Det er greit nok, men det finnes de som gjemmer seg bak uregistrerte brukere for å lage mistrivsel her inne Du er da fortsatt anonym med et nick, er jo ingen som kjenner deg på et nick uansett
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #9 Skrevet 21. desember 2008 Du er da fortsatt anonym med et nick, er jo ingen som kjenner deg på et nick uansett Nei, men man kjenner postehistorien til den det gjelder. Som gjest kan du utrykke én mening i en tråd, og så noe helt annet i en annen tråd igjen, du kan fortelle om dine personlige erfaringer, og du kan dikte opp erfaringer som motstrider dine egne for å finne ut av hva folk mener om det, osv. Sånt er vanskelig som registrert bruker.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 Nei, men man kjenner postehistorien til den det gjelder. Som gjest kan du utrykke én mening i en tråd, og så noe helt annet i en annen tråd igjen, du kan fortelle om dine personlige erfaringer, og du kan dikte opp erfaringer som motstrider dine egne for å finne ut av hva folk mener om det, osv. Sånt er vanskelig som registrert bruker. Fenomenet dikte opp erfaringer er nok vel så ofte forekommende hos registrerte nick som hos gjester.
Gjest Koala Skrevet 23. desember 2008 #11 Skrevet 23. desember 2008 Problemet er også at gjestene starter utrolig mange tråder slik at enhver antydning til fornuftig samtale drukner i ren spam. Gjelder særlig de to som er opptatt av rimming henholdsvis kort pikk. Trenger de starte flere tråder daglig med samme tema ?
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #12 Skrevet 23. desember 2008 Gjelder særlig de to som er opptatt av rimming henholdsvis kort pikk. De to gjestene? Hvordan vet du at det er den samme gjesten?
RockerGirl Skrevet 29. desember 2008 #13 Skrevet 29. desember 2008 Jeg skriver ikke så mye poster selv, men leser mye her inne. En Idé hvis anonyme gjester er en stor plage, ville kanskje vært at nye tråder må bli godkjent først hvis du ikke er bruker og har en konto her inne? Men registrerte brukere kan jo slenge like mye dritt og starte like mye ubrukelige og useriøse tråder som gjester her..
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #14 Skrevet 29. desember 2008 Jeg skriver ikke så mye poster selv, men leser mye her inne. En Idé hvis anonyme gjester er en stor plage, ville kanskje vært at nye tråder må bli godkjent først hvis du ikke er bruker og har en konto her inne? Men registrerte brukere kan jo slenge like mye dritt og starte like mye ubrukelige og useriøse tråder som gjester her.. Det er nu hvertfall helt sant!
Shinana Skrevet 29. desember 2008 #15 Skrevet 29. desember 2008 Nei, men man kjenner postehistorien til den det gjelder. Som gjest kan du utrykke én mening i en tråd, og så noe helt annet i en annen tråd igjen, du kan fortelle om dine personlige erfaringer, og du kan dikte opp erfaringer som motstrider dine egne for å finne ut av hva folk mener om det, osv. Sånt er vanskelig som registrert bruker. Eh, javel nei? Hvorfor er det vanskelig?? Ikke minst; hvorfor er det nødvendig?
Gjest NN Skrevet 29. desember 2008 #16 Skrevet 29. desember 2008 Ikke minst; hvorfor er det nødvendig? For at folk ikke skal gjenkjenne hvem vedkommende er i det virkelige liv, kanskje? Logisk nok det, vel!
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #17 Skrevet 29. desember 2008 Jeg tror jeg har registrert meg en eller annen gang, men husker hverken brukernavn eller passord. Jeg er aktiv på flere debattsider på internett, og hvis jeg skal huske brukernavn og passord til alle blir det mye å huske på, og så viktig er det ikke for meg. Jeg liker heller ikke at folk kan gå inn og se en oversikt over alle innlegg jeg har lagt inn, fordi jeg er ærlig og bruker egne erfaringer i det jeg skriver. Jeg er da redd for at noen jeg kjenner skal kjenne meg igjen her. Jeg håper moderatorene klarer å rydde opp i trådene. Men som dere kanskje har sett så søker de etter flere moderatorer - det er kanskje en grunn til det? Hva om en av dere tar ansvar og blir moderator?
Shinana Skrevet 30. desember 2008 #18 Skrevet 30. desember 2008 For at folk ikke skal gjenkjenne hvem vedkommende er i det virkelige liv, kanskje? Logisk nok det, vel! Og hvordan skulle noen gjenkjenne noen på et registrert nicknavn her inne? Man er anonyme på dette forumet, og de som ikke våger å vedkjenne seg sitt nicknavn på grunn av sine spørsmål og svar sliter vel egentlig en smule? Så den logikken er ikke så åpenbar. Våger man ikke stille direkte spørsmål; sammenfallende eller motstridende, under et registrert nick? Alvorlig talt! Registreringen er rett og slett for å kunne utestenge ved regelbrudd, og det synes jeg burde være en selvfølge! Vær ærlige og registrer dere! Stol på dere selv og takhøyden her inne, men hold dere til reglene! Det er nå min mening i alle fall!
guttemann Skrevet 9. januar 2009 #19 Skrevet 9. januar 2009 Det burde kun vært anledning til åposte sensitiv informasjon (og da snakker vi virkelig sensitiv informasjon) som gjest. Om de har noe annet å si, kan de skavffe seg en bruker. Evt ha en bruuker de tør å være mer frimodig med, hvis de ikke vil bruke den samme i seksualitet-delen av forumet, som i resten. Da kan man utestenge de verste trollene, og slippe mye piss. I tillegg burde man få mulighet til å ignorere andre brukere, slik at man slipper å lese alt pisset til brukere man vet ikke er i stand til å si noe man gidder å lese. Det får man ikke gjort når de har et fast navn men bruker det som gjesteposter...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå