Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Jeg og min samboer har barn sammen. Vi har nettopp funnet tilbake til hverandre etter at det har vært slutt i et halvt års tid. Grunnen til at det ble slutt var at han gjentatte ganger løy og gikk bak ryggen min, han hadde mye kontakt med hemmelige venninner (exer og nye internet/mobilvenninner) som han fortsatt den deg idag påstår at han bare hadde et vennskapelig forhold til. Problemet er at jeg idag som den gang ikke klarer helt å tro på han. Vi har blitt enige om å starte med blanke ark. Vi har det veldig bra når vi er sammen. Men når vi er borte fra hverandre begynner tvilen å melde seg og jeg grubler på alt som har vært og om jeg virkelig har noen grunn til å stole på han denne gangen. Han har lovet å ikke ha kontakt med disse venninnene igjen. Men jeg vet jo ikke hva han driver på med når han ikke er sammen med meg. Og jeg har ingen mulighet til å sjekke hans mail og telefon Så jeg kan jo faktisk ikke vite om han snakker sant denne gangen. Hvordan skal jeg klare å roe meg ned og faktisk stole på han?
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 En gang utro, alltid utro. You're fucked.
Nabodama Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Jeg og min samboer har barn sammen. Vi har nettopp funnet tilbake til hverandre etter at det har vært slutt i et halvt års tid. Grunnen til at det ble slutt var at han gjentatte ganger løy og gikk bak ryggen min, han hadde mye kontakt med hemmelige venninner (exer og nye internet/mobilvenninner) som han fortsatt den deg idag påstår at han bare hadde et vennskapelig forhold til. Problemet er at jeg idag som den gang ikke klarer helt å tro på han. Vi har blitt enige om å starte med blanke ark. Vi har det veldig bra når vi er sammen. Men når vi er borte fra hverandre begynner tvilen å melde seg og jeg grubler på alt som har vært og om jeg virkelig har noen grunn til å stole på han denne gangen. Han har lovet å ikke ha kontakt med disse venninnene igjen. Men jeg vet jo ikke hva han driver på med når han ikke er sammen med meg. Og jeg har ingen mulighet til å sjekke hans mail og telefon Så jeg kan jo faktisk ikke vite om han snakker sant denne gangen. Hvordan skal jeg klare å roe meg ned og faktisk stole på han? Det tar tid! Og det er mye opp til han også. Det er ikke bare du som skal jobbe med å få tilbake tilliten, det må han også gjøre. Dere har blitt enige om å starte med blanke ark igjen. Men for å kunne greie det, må det åpenhet til. Tror ikke en evner å begynne på nytt igjen med så mange ubesvarte spørsmål som du kanskje har, uten at en har snakket seg gjennom det og fått ærlige svar. Du vet det har vært løgn før, du strever med dette, og det vil ta tid før du vil føle deg trygg på ham igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå