Gjest Gjest_mann_* Skrevet 21. desember 2008 #1 Del Skrevet 21. desember 2008 Har møtt ei jente som jeg hatt fått kjempe fin kontakt med og vi har kjent hverandre ca et halvt år. Det er definitivt søt musikk mellom oss, og vi er alltid på små flørteren når vi henger... Nå har det seg slik at jeg er litt reservert og aldri vært sammen med noen før, derfor syns jeg det er så vanskelig å si hvor gla jeg er i ho!!! Noen andre som har en slik "sperre"? Blir bare til at jeg sier "gla i" på mail og sms... Tips til hva jeg kan gjøre for å si det til henne face to face? Takk på forhånd for alle tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #2 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er vel noe som må komme spontant, så jeg synes ikke du skal presse det frem. Ikke tenk på det, så kommer det kanskje helt av seg selv en gang. Tror det kommer mest naturlig samtidig som man har fysisk kontakt. Når du for eksempel kjenner at du har følelser for henne og vil holde rundt henne, så er det ganske naturlig å samtidig si at du er glad i henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå