rebecca Skrevet 24. februar 2002 #1 Skrevet 24. februar 2002 endelig klarte jeg og logge meg inn,tokk sin tid men skjønte det til slutt.
Zafir Skrevet 24. februar 2002 #2 Skrevet 24. februar 2002 Hei Rebecca Bra at du fikk registrert deg Jeg ser at du har prøvd å skrive inn e-mail adr i noen innlegg (som ble fjernet). Vil bare minne deg på at du kan legge til adr. din i profilen din om du ønsker det. Klems 12
Zafir Skrevet 24. februar 2002 #4 Skrevet 24. februar 2002 Jo, du går inn på Profil nesten helt øverst på sidene, og der står det du har skrevet om deg selv osv. Nederst krysser du av i en rute for å vise e-mail.adr din for andre. Vet ikke om det var bra nok beskrivelse, men du får prøve deg fram. Klems12
Gjest Hege Skrevet 25. februar 2002 #5 Skrevet 25. februar 2002 Like under der det står Kvinneguidens diskusjonsforum øverst på sida ser du en del linker. Klikk på "Profil", og du kommer inn på et sjema hvor du finner det du skrev da du registrerte deg. Den første ruta er markert med stjerne. Der skriver du passordet ditt. Så går du ned til like over "Send" knappen og klikker på den lille ruta du ser der. Så klikker du "Send", og du har lagt ut den mailadressa du har oppgitt Hvis du senere angrer deg og vil skjule den igjen gjør du bare det samme, og klikker bort haka igjen. Adressa vises kun når du er innlogget.12
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #6 Skrevet 19. juni 2021 Er barnet ditt nå russ? Anonymkode: 98ae0...181 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå