Gjest fae#n Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Je fikk netopp vite avmin kjæreste gjennom 4 år har vært utro med ei venninne av seg en gang for en liten stund tilbake. Han sa navnet på henne, og jeg prøver å finne henne på facebookmen det har for sikkerhetsskyld tekniske problemer akkurat nå Jeg bare MÅ se hvem hun er. Jeg hater han og hater henne. Jeg er helt knust. Alle kommer til å si: Bare glem han og kom deg videre. Men det er så sinnsykt vondt. Hvordan skal jeg noensinne komme over et slikt svik? Jeg er helt ødelagt nå!
Gjest WildRider Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Faen, for en dritt. Vet det er hardt og vanskelig, og ikke minst utenkelig å noen gang komme over det, men det skjer. Du vil komme over det, og du vil treffe noen som ikke er slik, og du vil glemme dette... Tiden leger alle sår, hold deg sterk kjære deg.
Gjest faen Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Takk for klemmer. Er bare så sinnsykt utgjort at jeg ikke engang kommer inn på facebook nå får se hvem den jævla kjerringa er. er det bare meg som ikke kommer inn? Sitter her og griner og skjelver. Hadde aldri trodd dette skulle skje meg.... Er sikker veldig usakelig nå, men jeg må bare vite hvem hun er. Heldigvis er de begge mange mil unna nå, ellers veit jeg ikke hva jeg hadde gjort. Trodde han var verdens mest trofaste person. .................
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Ta den tiden du trenger med dette, og husk at alle følelser og tanker er normale i slike situasjoner. Du har blitt utsatt for noe svært traumatisk, så det viktigste nå er å være snill mot deg selv. Sender varme tanker!
Aisa Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 (endret) Ingen problemer med facebook her, kanskje det ikke er meningen at du skal finne henne nå? Forandrer jo ingen ting.. Ta vare på deg selv Endret 21. desember 2008 av mrs_bond
Gjest ts Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Nå har jeg vridd meg gjennom en natt. Kanskje sovet 15 min tilsammen. Jeg hadde drukket i natt da jeg fikk vite det. Og nå som jeg er edru føles det enda vondere. Jeg fatter ikke at han kunne gjøre det. Vi bor sammen, og jeg kommer til å be han flytte nå mens jeg ikke er der. Jeg orker ikke å se han igjen noengang. Hadde aldri trodd dette skulle skje med oss. Man kan tydeligvis aldri være helt trygg på noen.
Gjest Bond Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #9 Skrevet 21. desember 2008 Det virker som du har større fokus på henne, enn på han...? Blir ikke det litt feil?
Gjest ts Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 Det virker som du har større fokus på henne, enn på han...? Blir ikke det litt feil? Veit ikke hva som er riktig eller feil i en slik situasjon. Jeg bare føler at jeg må vite hvem hun er. Akkurat nå føler jeg et hat mot de begge to. Senere kommer kanskje andre følelser.
SIFA Skrevet 21. desember 2008 #11 Skrevet 21. desember 2008 Dumpa han deg? Sa han at han angra, at han ikke ville miste deg? Skjønner ikke at han kan gjøre noe sånt...
Gjest ts Skrevet 21. desember 2008 #12 Skrevet 21. desember 2008 Dumpa han deg? Sa han at han angra, at han ikke ville miste deg? Skjønner ikke at han kan gjøre noe sånt... Han dumpa ikke meg, og han sa han var lei seg og angra, men jeg klarer aldri å tilgi det. Jeg klarer ikke å se han igjen en gang. har alltid sagt til han at jeg aldri ville ha tilgitt utroskap, men han klarte ikke dy seg likevel.
SIFA Skrevet 21. desember 2008 #13 Skrevet 21. desember 2008 herregud.. Du er sterk! Han er en drittsekk!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #15 Skrevet 21. desember 2008 Det virker som du har større fokus på henne, enn på han...? Blir ikke det litt feil? Det er ofte helt naturlig i en slik situasjon. Noen trenger å få vite mest mulig, om henne, hvordan hun ser ut, hvem hun er og hvordan hun er, mens andre ikke vil vite noenting. Begge deler er helt normalt. Når det gjelder han, så føler man jo selvsagt sinne og "hat" mot han også, men samtidig er jo dette en person man er glad i. Hvis ikke hadde det ikke gjort så vondt. Vanskelig situasjon, men det er ofte hun som blir heksa. Og det kan hun godt være, iallefall om hun visste at han hadde dame. Men den diskusjonen gidder jeg ikke gå inn på, finnes nok tråder om det allerede. Her får man mene det man vil når man havner opp i det. Vil tro det er ganske individuelt, men jeg vil gjerne møte den som med hånden på hjertet kan si at de har opplevd utroskap av partneren, og har ingen dårlige/vonde følelser overfor den han var utro med (og som visste at h*n var opptatt.)
Gjest pasta Skrevet 21. desember 2008 #16 Skrevet 21. desember 2008 signerer denne jeg møtte dama som dama mi var utro med og den kristne dama ville ikke be om unnskyldning en gang. Her snakker vi medmenneskelighet... Sykt. Jeg sparte henne for å fortelle det til mannen hennes...
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #17 Skrevet 22. desember 2008 Er det ikke vel hardt å kaste et langt forhold på båten pga en engangsforeteelse hvor samboeren i tillegg angrer og skjønner han har driti seg ut? Eller er det slik at forholdet uansett ikke var så sterkt og godt og at dette blir en bra måte å begrunne et brudd som uansett ville skjedd? Mener ikke å si at jeg ikke føler med trådstarter her, altså. Utroskap er noe drit uansett hva og hvordan. håper du ender opp med en løsning som du kan være fornøyd med i det lange løp.
Rosalie Skrevet 22. desember 2008 #18 Skrevet 22. desember 2008 Er det ikke vel hardt å kaste et langt forhold på båten pga en engangsforeteelse hvor samboeren i tillegg angrer og skjønner han har driti seg ut? Eller er det slik at forholdet uansett ikke var så sterkt og godt og at dette blir en bra måte å begrunne et brudd som uansett ville skjedd? Mener ikke å si at jeg ikke føler med trådstarter her, altså. Utroskap er noe drit uansett hva og hvordan. håper du ender opp med en løsning som du kan være fornøyd med i det lange løp. Samme hvor sterkt mitt forhold er, kunne jeg aldri tilgitt et slikt svik.
Gjest Betty89 Skrevet 23. desember 2008 #19 Skrevet 23. desember 2008 Så trist Hvordan fant du det ut? Var det en ONS han hadde hatt? Hvor var du ? Kan ikke forestille meg hvor trist du har det. Man kan ikke stole på andre enn seg selv....
Pjukset Skrevet 23. desember 2008 #20 Skrevet 23. desember 2008 Jeg forstår at du har behov for å vite hvem hu dama er, men løser ingenting. Det er typen din som har vært utro, ikke bruk energien din på henne. Hva skal du gjøre, skjelle henne ut, se om hun er pen, hva? Jeg rota med en kar en gang, trodde han var singel, noe det viste seg at han ikke var. Lang historie kort, hun fikk vite det, og ikke bare fortalte han hva jeg het, men han ga henne også tlfnr mitt. Jeg ble trakassert på tlf, mail osv i lengre tid. Jeg forstod hennes sårhet, men jeg ante ærlig talt ikke om henne, og ble så drittlei av at jeg fikk alt skitet. Jeg antar at jenta visste om deg siden hun er venninne av typen din? Jeg syns det er utrolig leit at du har opplevd dette, men jeg håper du bruker energien din på din utro type og ikke jenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå