SkyHead Skrevet 21. juni 2003 #1 Skrevet 21. juni 2003 Jeg så en signatur jeg likte veldig godt i dag, det var Lucky! sin: "-Du skal ikke tro du er noe... - vær noe!" Har du en favoritt signatur eller en du vil andre bør få vite om? :D
LilleBille Skrevet 21. juni 2003 #2 Skrevet 21. juni 2003 Du finner også en annen tråd om signaturer her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=37719
SkyHead Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2003 Sorry! Prøvde å søke etter det men var så mange treff (jeg orket ikke å se igjennom alle) at jeg tenkte jeg bare skulle se om det var noen som svarte
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #4 Skrevet 22. juni 2003 Den er slettes ikke borte signaturen din heller SkyHead!! Grunnen til at jeg starta signatur-tråden på Personlige meldinger var kort og godt at jeg har sett så mange flotte signaturer som jeg synes bør fram i lyset. Forslag mottas med takk :D
Gjest Kira Skrevet 22. juni 2003 #6 Skrevet 22. juni 2003 "Ha tro på deg selv, vær ærlig og stå for det du mener. Så kommer du langt her i livet". :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå