Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke Kanebo sin 38 grader mascara å få kjøpt lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare et par uker siden jeg kjøpte en også. Pleier å kjøpe den på Esthetique eller Cubus.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg får ALLTID sorte merker under øynene pga mascara. Jeg leste i et blad at Kanebo 38 grader ikke etterlater seg merker pga at den trenger 38 graders vann for å løsne.

Anyone som vet noe om dette?

Betyr det at den egentlig er vannfast (i svømmebasseng, sjøen etc som ikke er 38 grader)??

Jeg blir meget takknemlig for svar

Hilsen Panda-øyne nå på ettermiddagen!

Skrevet

Har et lite spørsmål om denne jeg. Er storfornøyd med mascaraen (og får aldri svarte merker under øynene med mindre jeg er i kontakt med varmt vann).

Men så står det på lappen som følger med at man må tørke av stangen (? eller noe?) og enden mellom hver gang for å bevare masacaren best mulig, og at den bør stå rett opp og ned... Noen som gjør dette, altså tørker av den hver gang? Hvordan, bare med papir? Var ikke så enkelt å skjønne hva den engelske bruksanvisninga egentlig mente (og har aldri vært borti bruksanvisning for mascara heller :ler: )..

Skrevet

Jeg pleier å tørke av kosten før bruk når mascaraen er ny, ellers kommer det altfor mye på den. Gjør det ikke ellers, og den ligger jo bare i sminkepungen med alt det andre... Synes ikke den har verken bedre eller dårligere holdbarhet enn annen mascara, 2-3 måneder er absolutt maks. (Som en nødløsning når den begynner å bli gammel, kan man skru korken godt til og holde den under varmt vann et minutt eller to. Da smelter den liksom igjen og blir mer tyntflytende.)

Skrevet

Kanebo 38 grader er den eneste maskaraen jeg kan bruke, alle andre marker gnis utover... Gjør ikke noe spesielt med den, verken tørker av eller lar den stå. Har brukt den i 10 år og er fortsatt superfornøyd. (Bruker riktignok maskarabase når jeg vil ha mer lengde og fylde)

Skrevet

Jeg kjøpte denen mascaraen på Cubus tidlig i Januar. Jeg er kjempefornøyd. Den sitter som støpt. Før var det et helvete å vaske av seg skiten, men ikke nå lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...