Gå til innhold

Tjukke grytekluter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på leiting etter ordentlig tjukke grytekluter. De jeg har må jeg brette for å ikke brenne av meg fingrene, og selv da er det vel varmt. Har hatt både fra KID, Ikea, Princess og diverse andre steder, men synes alle er like tynne. Hvor kan jeg finne grytekluter som faktisk er tjukke nok til at man ikke trenger å brette dem?

Spiller ingen rolle åssen de ser ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På glassmagasinet kjøpte jeg grytekluter i silikon. Det er noe av det aller lureste jeg har gjort. Godt grep, brenner meg aldri og bare til å skylle av når jeg har grist de ut.

Mine har masser av små ruter som trolig gir de enda litt bedre grep.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg syntes votter er tykkere og bedre. Har noen stripete rosa/lilla fra IKEA, og med dem føler jeg meg helt trygg når jeg tar ut ting fra ovnen. Er egentlig livredd for å ta ut ting :ler:

Skrevet
På glassmagasinet kjøpte jeg grytekluter i silikon. Det er noe av det aller lureste jeg har gjort. Godt grep, brenner meg aldri og bare til å skylle av når jeg har grist de ut.

Mine har masser av små ruter som trolig gir de enda litt bedre grep.

Sånne har jeg også. Bare at de jeg har ikke har ruter, men "rille"-mønster. Jeg liker de godt.

Skrevet

Pupsilure: Jeg liker ikke votter jeg da, de tar opp så mye plass på veggen! :fnise:

De silikontingene hørtes kjempesmarte ut, må se etter neste gang jeg er i nærheten av et Glasmagasin. Eller kanskje de har det på Kitchn eller Tilbords eller Jernia?

Skrevet (endret)
Pupsilure: Jeg liker ikke votter jeg da, de tar opp så mye plass på veggen! :fnise:

De silikontingene hørtes kjempesmarte ut, må se etter neste gang jeg er i nærheten av et Glasmagasin. Eller kanskje de har det på Kitchn eller Tilbords eller Jernia?

Tror Eva Solo har noen slike iallfall...

Det har de på de fleste slike butikker som du nevner :)

*edit* jeg fant, jeg fant grytekluter

Endret av Melania
Skrevet

Tusen takk Melania! Da har enten Kitchn eller Jernia det vil jeg tro. Stikke ned i romjula og se!

Skrevet (endret)
Tusen takk Melania! Da har enten Kitchn eller Jernia det vil jeg tro. Stikke ned i romjula og se!

Vi kjøpte noen i gave på Jernia i fjor jul - når jeg tenker meg om :jepp:

Endret av Melania
Skrevet

Hei!

Når det gjeld gryteklutar i silikon har Jernia nokre heilt enkle med "ruter/riller" til 79 kr. Eva Solo har også, men ein del dyrare, trur Jernia sel desse også.. Berre å sjekke på www.jernia.no

Skrevet

Kjøp i hvert fall ikke silikongrytekluter på Europris. Det gjorde nemlig jeg, og varmen gikk tvers i gjennom. Nesten som å ta i stekeplata med bare fingrene. Så de gryteklutene var bare søppel.

Skrevet

Jeg blåser i om de er fine, så lenge de funker! Men jeg syntes nå de var kule jeg da.

Skrevet (endret)

Eva Solo sine funker som bare det, har aldri brent meg med dem. Så kan de vaskes i oppvaskmaskinen! :) finnes i sort, grå og rød, om jeg ikke husker feil.

Endret av Gaby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...