Lady Lovelylocks Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Reiser til New York 1 januar. Har bestilt hotell gjennom Hotels.com. Må man sende hotellet en mail for å høre om rommet fortsatt er "vårt". Hva skriver man da?
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Har du bestilt gjennom hotels.com, fikk du nok en bookingsbekreftelse da du bestilte.Da skal det ikke väre nödvendig å bekrefte dette igjen. Mange av våre hotellgjester har ofte med en utskrift av bookingsbekreftelsen når de sjekker inn hos oss. Men har man booket, er det gjeldende:-)
Lady Lovelylocks Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Jeg fikk mail tilbake da jeg bestillte. Regner med at alt er i orden... Men er greit å vite hva som er vanlig. Takk for svar
gard Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Hei Jeg pleier ikke å sende mail til hotellet for å få en bekreftelse. Dersom man har booket på nettet og har fått en bekreftelse på mail med en referansekode så skal det være godt nok :-) Her er mitt NYC reisebrev fra ifjor: http://gardkarlsen.com/NYC_travelogue_2007.htm . God tur :-)
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Hei Jeg pleier ikke å sende mail til hotellet for å få en bekreftelse. Dersom man har booket på nettet og har fått en bekreftelse på mail med en referansekode så skal det være godt nok :-) Her er mitt NYC reisebrev fra ifjor: http://gardkarlsen.com/NYC_travelogue_2007.htm . God tur :-) Jeg ler meg forderva av deg Gard!!!!!! Hva har reisebrevene dine fra New York i denne tråden å gjøre? Tårdstarter spør om praksis rundt bekreftelse på hotellbestilling.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Jeg ler meg forderva av deg Gard!!!!!! Hva har reisebrevene dine fra New York i denne tråden å gjøre? Tårdstarter spør om praksis rundt bekreftelse på hotellbestilling. Så trivelig du var, da? Hva er galt med å legge ut en link til et reisebrev når TS skal til den byen? Det er jo bare å la være å klikke hvis man ikke er interessert Ang. hotell, så pleier jeg sende en bekreftelse til hotellet med forventet ankomsttid, og bekrefte så det ikke blir noen misforståelser. Har reist mye og kun opplevd en gang at de hadde rotet vekk reservasjonen+fullbooket hotellet. Men den ene gangen var det til gjengjeld bra å få greie på dette på forhånd så jeg rakk å finne et nytt sted før avreise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå