Gå til innhold

Hamster

Gjest HAMSTEREN MIN DØR - HJELP!

Anbefalte innlegg

Gjest HAMSTEREN MIN DØR - HJELP!
Skrevet

Smule, hamsteren min . Jeg tror han har fått slag! Han klarer nesten ikke å gå, når han går går han veldig ustødig, han skvetter kjempelett, tåler ikke at vi tar i han, puster tungt og fort, og la seg ute på sagflisen og sov der og lå veldig merkelig. burde jeg dra til dyrelegen med han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Smule, hamsteren min . Jeg tror han har fått slag! Han klarer nesten ikke å gå, når han går går han veldig ustødig, han skvetter kjempelett, tåler ikke at vi tar i han, puster tungt og fort, og la seg ute på sagflisen og sov der og lå veldig merkelig. burde jeg dra til dyrelegen med han?

Ja, fortere enn svint.

Gjest WildRider
Skrevet

Ja, kom deg til dyrlegen om du ikke allerede er der!

Grøss, hadde aldri skrivd på nettforum etter tips som dette, heller kommet meg til en dyrlege eller fått en hjem fort som f. Ser det dårlig ut, så er det mest sannsynlig det, da drar man!!!

Skrevet

Spør du om du må ta den med til dyrlege? :forvirret: Det sier seg jo selv!

Gjest Merethei
Skrevet

Det er ikke det at jeg ikke har prøvd. Vi ringte, og de hadde det stengt der. Og det åpner ikke før mandag. Hvordan kan jeg få han til dyrelegen før det åpner, går det ann? Hvordan kan jeg få en dyrelege hjem?

Jeg trodde dette var normalt, at gamle hamstere fikk slag og døde etterhvert.. Men jeg tok feil, gjorde jeg ikke ? Hvordan skal jeg skaffe dyrelege? NÅ er jeg stressa. ! :/ Jeg har sjekka til han mange ganger, prøvde og legge bomull over han for han lå og sov i matskåla så ville ikke at han skulle fryse, og da skvatt han og lagde en lyd og ble veldig redd. ..

Skrevet

Det skal finnes en dyrelegevakt i området der du bor som er åpen for akuttilfeller sånn som dette.

Gjest Gjest_Merethe_*
Skrevet

Jeg har nå ringt akuttmotaket. De sa at vist han var dårligere imorgen, så kunne vi komme dit. Og at jeg skulle sette han på et varmere sted. Nå er varmeovnen skrudd på på rommet mitt, og Smule får komme inn hit når det er blitt varmere. Han ligger nå og sover inne i en liten "potte" i buret hans, der det kun er sagflis. Så litt kaldt ut. Håper han overlever dette! Men han er en gammel hamster, over 3 år.

Gjest Gjest_Ina_*
Skrevet

Håper virkeilig han overlever, men nå har du jo gjort alt du kunne gjøre så nå er det bare å vente.

Skrevet

Sjekk i nedre del av buken/rompa om han har en kul der, det kan være kreft... Veldig hyppig hos små gnagere.. Min hamster ruth døde av det:(

Gjest Gjest_Merethe_*
Skrevet

Han tåler ikke helt at man tar borti han. Tror jeg skal vente så kan veterinæren se..

Gjest WildRider
Skrevet

Har du dratt enda? Hadde reist snarest mulig, uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...