Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at Plantasjen selger billige trær til 100-150 kr, men fant ikke noen fine. Gjorde det i fjor.

Noen som vet om Ikea selger?

Og pliiis, ikke kom med regla om at "det er nå jul bare en gang i året så da ser jeg ikke på pris blabla osv", for må man snu på krona, så må man snu på krona. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt at de selger juletre på Ikea. Har du vært på begge plantasjene? Hvis du ikke fant noe der, bruker de å ha billige juletre i Granåsen. til ca 150.- Der går det jo an å prøve....

Skrevet
Har aldri hørt at de selger juletre på Ikea. Har du vært på begge plantasjene? Hvis du ikke fant noe der, bruker de å ha billige juletre i Granåsen. til ca 150.- Der går det jo an å prøve....

Takk, kan prøve der. :) Kjøpte der for noen år siden, tror de kostet litt mer da, men jeg så vel ikke så nøye på pris den gangen...

Skrevet

Vi kjøpte der for 3 år siden tror jeg, og da var det 139.- og så tok de 11.- for nettingen rundt. Vet de selger der i år også, men vet ikke pris, vi kjøpte av en juletreselger ved nærbutikken vår.

Da får vi norsk julegran, og så er den ikke hugget for 4 mnd siden. ;)

Synes ikke den ryr sånn da. Men de er jo helt greie de danske på Granåsen.

Tror også selgeren på Rema Stavset reklamerer med juletre fra kr 200.- men det er jo litt mere enn du ser for deg? Selv betalte vi 300 for vårt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...