Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Vet at Plantasjen selger billige trær til 100-150 kr, men fant ikke noen fine. Gjorde det i fjor. Noen som vet om Ikea selger? Og pliiis, ikke kom med regla om at "det er nå jul bare en gang i året så da ser jeg ikke på pris blabla osv", for må man snu på krona, så må man snu på krona.
Kanutten Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Har aldri hørt at de selger juletre på Ikea. Har du vært på begge plantasjene? Hvis du ikke fant noe der, bruker de å ha billige juletre i Granåsen. til ca 150.- Der går det jo an å prøve....
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Har aldri hørt at de selger juletre på Ikea. Har du vært på begge plantasjene? Hvis du ikke fant noe der, bruker de å ha billige juletre i Granåsen. til ca 150.- Der går det jo an å prøve.... Takk, kan prøve der. Kjøpte der for noen år siden, tror de kostet litt mer da, men jeg så vel ikke så nøye på pris den gangen...
Kanutten Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Vi kjøpte der for 3 år siden tror jeg, og da var det 139.- og så tok de 11.- for nettingen rundt. Vet de selger der i år også, men vet ikke pris, vi kjøpte av en juletreselger ved nærbutikken vår. Da får vi norsk julegran, og så er den ikke hugget for 4 mnd siden. Synes ikke den ryr sånn da. Men de er jo helt greie de danske på Granåsen. Tror også selgeren på Rema Stavset reklamerer med juletre fra kr 200.- men det er jo litt mere enn du ser for deg? Selv betalte vi 300 for vårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå