Gå til innhold

Analsex for menn!


Gjest Gutt-25

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en gutt på 26, i forhold, som det siste året (som alle andre menn) blitt fasinert av analsex!

Lese litt om andre menn som fingrer seg selv i anus og bruker div. leketøy der bak!

Det gjør jeg og, en dildo med vibirator! Det kan gå en måne mellom hver gang, men nå i det siste har det blitt 1-2 ganger i uka!

Eg leser om menn som får en slags "anal orgasme" kun ved stimulering av anus. Det ar jeg og lyst til og oppnå! Er det bare vrøvl eller er det en egen orgasme?

Når jeg bruker dildo på meg selv, er det sånn greit godt, og jeg får dekket et sug jeg har av og kjenne noe der bak. Men etter 5-10 minutter med "selvknulling" i anus føler jeg en viss tretthet, sårhet i tarmen. Det er fortsatt godt, men jeg begynner og runke for og få en orgasme. Lurer på om det er noe mer og hente?

Min samboer deltar ikke på dette, har lyst til det, men alt til sin tid.

Men ihvertfall, litt av grunnen til at jeg er nysjrerrig på dette er for at hun

fortalte at en homofil venn av seg, sa at han likte bedre og bli pult i rompa enn og selv pule!

Spørsmålet lyder da, tror dere det er kicket av og bli pult samt runke som gjør det bedre, eller kommer han uten noen for for stimulans av penis?

Forøvrig unskyld språkbruken, litt umodent :-) Men dog jeg er bare 26 .-)

På forhånd takk, og forresten. Spar meg for homofobe anngrep og "esj, analen er enveiskjørt bla bla.."

Vi lever i 2008 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesteprest

Unnskyld at jeg spør! Men hvorfor kjøper du ikke bare en sånn dildopute som du kan sitte på? Da sparer du deg for mye bry! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig! Digger gutter som tørr å utforske og å innrømme at man liker sånt!

Du kan få ganske kraftige orgasmer fra å stimulere prostata har jeg hørt, mannens g-punkt kanskje? Har hørt masse bra om Aneros ;) Vet det er mulig å komme "handsfree" med denne iallefall :tongue:

Kan se/lese om den her; 3xW aneros dot com. Kan sikkert bestille også om det frister! ;)

Endret av Aisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_carla_*

å kjekt du har funnet noe du liker :)

En bifil kompis av meg fortalte meg at han drev på med det samme som deg,og oppnår orgasme av det,uten å runke i tillegg. Du må nok bare prøve deg litt frem...Lykke til :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kåte Frank
å kjekt du har funnet noe du liker :)

En bifil kompis av meg fortalte meg at han drev på med det samme som deg,og oppnår orgasme av det,uten å runke i tillegg. Du må nok bare prøve deg litt frem...Lykke til :lete:

Tusen takk. :) Moro med hyggelige kommentarer fra blide folk...

Ja dette er kjempedeilig, han er også bifil og veldig forsiktig og øm med meg...

Og det blir mye god kos også :yvonne::yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...