Gå til innhold

Bukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid når jeg kjøper bukser, kan jeg som regel ha dem maks et år, så er de ødelagt. Det som skjer, er at det slites, og til slutt blir det hull på innsiden av lårene, helt oppe mot skrittet. Noen andre som har det problemet? Og hvorfor skjer det alltid på meg? Er så kjedelig, skjer uansett om jeg kjøper billige eller dyre bukser.. :tristbla:

Noen som har noen gode tips for å unngå dette?? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjer faktisk meg konstant. Da er det ikke snakk om H&M-bukser, men for eksempel Lee og Nudie. Jeg er litt fascinert, men også litt irritert, fordi det skjer lenge før buksene er klare til å kasseres.

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har for vane å sitte i v-stilling og sprike med bena for å slite i stoffet, og lårene mine gnukker absolutt ikke sammen når jeg går, så jeg forstår det virkelig ikke.

Skrevet

Hvorfor? Bukser er laget for menn. OK ?

SÅ nå er det bare for jentene å kaste buksene og finne fremm skørtene.

Menn burde av helemessige grunner brukt kjole.

Skrevet

Jeg har samme problem med at buksene slites fordi lårene mine tar borti hverandre. Av samme grunn kan jeg ikke gå i skjørt uten å ha på strømpebukse, for da får jeg "gnagsår" etter få minutter.

Skrevet
Jeg har samme problem med at buksene slites fordi lårene mine tar borti hverandre. Av samme grunn kan jeg ikke gå i skjørt uten å ha på strømpebukse, for da får jeg "gnagsår" etter få minutter.

Men da forstår jeg ikke hvorfor mine slites som har spinkle lår og er litt hjulbeint!

Skrevet

Hadde det problemet før ja, fordi lårene mine gnisser mot hverandre når jeg går. Men ikke nå lenger, tror enten buksene jeg bruker nå er laget av bedre stoff, eller så går jeg mindre med dem på.

Skrevet

Ja, "godt" å høre at det er andre som har samme problemet, selv om det jo ikke løser noen ting.. Lårene mine kommer nok borti hverandre ja, kanskje det er det som er hovedårsaken, at jeg har litt tykke ben.. Men kjøper jo bukse etter str min også - 40, så vet ikke..?

Gjest Camillasi
Skrevet

hadde selv problemet da jeg var litt "tykk", nå er jeg heldigvis blitt kjempeslank, og merker ikke til sånt mer.. Klær ser også bedre ut på når man er tynn.. desverre...

Skrevet
hadde selv problemet da jeg var litt "tykk", nå er jeg heldigvis blitt kjempeslank, og merker ikke til sånt mer.. Klær ser også bedre ut på når man er tynn.. desverre...

HAHAHAHAHAHAHAHA

U made my day

uansett, jeg aner ikke hvorfor men i de siste 2-3 årene har buksene mine holdt seg som nye. Jeg bruker de vel så sjeldent da kanskje.. Kan jo begynne med ridebukser? de er jo ekstra polstret :fnise:

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg har samme problem.

Jeg tror det kommer lettere hull i buksa dersom den ikke er dratt helt-helt opp, og jeg spriker litt med bena når jeg sitter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...