Gå til innhold

Hvordan overlevere pakker?

Anbefalte innlegg

Gjest Bio-nisse?
Skrevet

En i slekten vår presterte å si til oss at hvis vi skulle utveksle gaver så kunne vi legge dem i våre respektive grønne søppeldunker. Vi skulle legge i deres søppelspann og de skulle legge i vårt. Det var en grei måte å gjøre det på. (Faktisk helt sant!)

Hvordan hadde du reagert hvis noe sa dette til deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaha? Ja, da er det vel bare å gi dem en papirpose full av papirsøppel..

Skrevet

Fy F å ekkelt! Da hadde den blitt liggende der for min del!

Gjest WildRider
Skrevet

Enda en ting jeg aldri hadde kommet til å tenke på selv, man lærer noe hver dag...

Skrevet
jaha? Ja, da er det vel bare å gi dem en papirpose full av papirsøppel..

LOL! hahaha..... :ler:

Skrevet
En i slekten vår presterte å si til oss at hvis vi skulle utveksle gaver så kunne vi legge dem i våre respektive grønne søppeldunker. Vi skulle legge i deres søppelspann og de skulle legge i vårt. Det var en grei måte å gjøre det på. (Faktisk helt sant!)

Hvordan hadde du reagert hvis noe sa dette til deg?

Jeg hadde svart at jeg synes det var en dårlig idè - at søppeldunker var til søppel og ikke til gaver - og foreslått å henge en pose på døren i stedet.

I min søppeldunk finner jeg stadig hundeposer som forbipasserende hiver oppi. Det tror jeg er ganske vanlig bortetter og det er i hvert fall god grunn til ikke å legge gaver oppi der (hvis slektningen din virkelig trenger en grunn, mener jeg....).

Skrevet

kanskje de synes du/dere gir mye dårlige gaver eller ikke ønsker seg noe fra deg/dere? det hadde jeg tenkt.. ubehagelig beskjed å få..

Skrevet

Det høres jo ut som en spydighet. At din gave bare er søppel, så da kommer ikke de til å gi deg annet enn søppel heller.

Skrevet

Jeg tenker som Supraspinatus. Denne personen har ikke ment at dere skal kjøpe noe fint og levere i søppeldunkene, så kan de hente den derfra. De mener at gaver er søppel som man kaster uansett, da kan man like greit kaste det med en gang.

Jeg ville trukket på skuldrene og sagt at da blir det ingen gaver til de fra oss i år. Ferdig med det.

Gjest Bio-nisse?
Skrevet
Jeg tenker som Supraspinatus. Denne personen har ikke ment at dere skal kjøpe noe fint og levere i søppeldunkene, så kan de hente den derfra. De mener at gaver er søppel som man kaster uansett, da kan man like greit kaste det med en gang.

Jeg ville trukket på skuldrene og sagt at da blir det ingen gaver til de fra oss i år. Ferdig med det.

Takk for fine tilbakemeldinger.

Skrevet

Hadde noen fåreslått det for meg hadde jeg teng at det ikke klaffet når jeg ville levere gaven til dem og at jeg dermed kunne legge dem i papirsøppelet til de kom hjem(hvis de ikke var hjemme). Det er jo lit tryggere å legge pakkene der isteden for å henge de på døra. Folk ser dem jo da og kan stjele dem.

Det hadde faktisk ikke falt meg inn at de mente at gaven bare var søppel.

Kanskje bare jeg som er naiv :klø:

Skrevet
Hadde noen fåreslått det for meg hadde jeg teng at det ikke klaffet når jeg ville levere gaven til dem og at jeg dermed kunne legge dem i papirsøppelet til de kom hjem(hvis de ikke var hjemme). Det er jo lit tryggere å legge pakkene der isteden for å henge de på døra. Folk ser dem jo da og kan stjele dem.

Det hadde faktisk ikke falt meg inn at de mente at gaven bare var søppel.

Kanskje bare jeg som er naiv :klø:

Dette tenkte jeg også, men du kjenner jo personen bedre enn oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...