Spatula Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Noen som har tips og komme med? Blodet har tørket inn i den hvite singletten min, har forsøkt å kokvaske, lagt i vann med masse omo for hvite klær, ligget i kaldt vann før jeg kokvasket den osv.. Men neida sitter dønn fast..
Arwen Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Vanish pleier å ta det, eller klor hvis toppen ikke er syntetisk.
Spatula Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Vanish pleier å ta det, eller klor hvis toppen ikke er syntetisk.
Mona Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Når jeg ikke har tatt på noe, bare hevet i vask har det gått bort. Men jeg prøvde en gang som du sier å legge i kaldt vann først, og det gikk IKKE bra. Så jeg gjør ingenting med blodflekker . Det er jo for sent for deg nå da, men til en annen gang..;o)
ilcrappo Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Noen som har tips og komme med? Blodet har tørket inn i den hvite singletten min, har forsøkt å kokvaske, lagt i vann med masse omo for hvite klær, ligget i kaldt vann før jeg kokvasket den osv.. Men neida sitter dønn fast.. Nærer vi en follow-up-tråd med tittelen "Hvordan kvitte seg med et lik"?
Spatula Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2008 Nærer vi en follow-up-tråd med tittelen "Hvordan kvitte seg med et lik"? Neida, det er helt uskyldig, var på legevakta fikk antibiotika i sprøyte og da kom det en blodflekk på den hvite singletten min. Men jeg fikk den bort med Vanish
FangeLiv Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Når jeg ikke har tatt på noe, bare hevet i vask har det gått bort. Men jeg prøvde en gang som du sier å legge i kaldt vann først, og det gikk IKKE bra. Så jeg gjør ingenting med blodflekker . Det er jo for sent for deg nå da, men til en annen gang..;o) Samme erfaring her.
Nanaluanna Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Nærer vi en follow-up-tråd med tittelen "Hvordan kvitte seg med et lik"?
Fantomina Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå