Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg og kjæresten min har et vennepar som jeg vet har lyst til å ha sex med oss.

Men jeg vil ikke. Jeg er ingen sjalu person men tanken på å se min kjæreste ha sex med en venninne av oss det går ikke helt... Tanken på at kjæresten min skal se meg sammen med andre er heller ikke helt meg....

Derimot fantaserer jeg om trekant og da med to ukjente menn!

Det å skulle ha trekant eller gruppesex sammen med den man er sammen med går nok fint om man er veldig frilynt. Det trenger ikke være sjalusi som stopper det. For meg er det mest det at dette kan falle tilbake på oss en dag i fremtiden hvor vi kanskje har problemer i forholdet. Hvor det vi gjorde seksuelt med andre kan bli brukt i mot oss ("Jeg tror du har hatt lyst på ham lenge jeg" - "Du har nok tenkt mye på ham etterpå" - "Har du truffet ham uten at jeg har vist det senere")

Pkt 1: Ikke bland inn vennepar!

Pkt 2: De mest vellykkede trekantopplevelsene er de et par opplever sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok tenkt på det... det måtte i så fall bli med to gutter...

Men jeg er gift og har to barn... så jeg ville ikke risikert å få ødelagt forholdet for å prøve noe spennende....

Skrevet
Presser på....??

Jeg velger å tro at jeg med mine erfaringer er vel så troverdig i debatten som svært av de andre som kun synser av seg innlegg som oser av sjalusi og syke forhold.

Denne gjesten skriver mye tull. Selvfølgelig er ikke alle som du!!! Slutt å tre meningene dine ned over hodet på andre, du er sikkert ikke den eneste på KG med seksuelle erfaringer i sekken.

Jeg har hatt trekant en god del ganger, både med to jenter + en gutt, og en jente + to gutter (er selv jente). Deilige opplevelser :) Kunne aldri ha tenkt meg å gjøre det sammen med en partner, det ville blitt altfor komplisert.

Ellers: min favoritt er 2 jenter + en gutt. Elsker jentekos.

Også deilig med 2 gutter da, 4 hender og to munner!!! :) De koste ikke med hverandre, bare med meg.

Skrevet
Denne gjesten skriver mye tull. Selvfølgelig er ikke alle som du!!! Slutt å tre meningene dine ned over hodet på andre, du er sikkert ikke den eneste på KG med seksuelle erfaringer i sekken.

Jeg har hatt trekant en god del ganger, både med to jenter + en gutt, og en jente + to gutter (er selv jente). Deilige opplevelser :) Kunne aldri ha tenkt meg å gjøre det sammen med en partner, det ville blitt altfor komplisert.

Ellers: min favoritt er 2 jenter + en gutt. Elsker jentekos.

Også deilig med 2 gutter da, 4 hender og to munner!!! :) De koste ikke med hverandre, bare med meg.

Skal utdype det jeg skriver...

I forhold er jeg monogam. Jeg kan rett og slett ikke se for meg at jeg skal tenne på andre, kose med andre eller oppleve noe intimt med andre. Det hjelper ikke at kjæresten min er der.

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Dere som har hatt/skal ha trekant. Hvor finner dere den andre parten som skal være med på det, egentlig?

Skrevet

Jeg er i et forhold, og jeg kunne faktisk ikke tenkt meg trekant. Jeg hadde uten tvil tent på å se henne bli pult, men jeg kunne aldri tenkt meg å se noen andre pule henne. Ikke har jeg lyst å ha sex med noen andre enn henne heller, og uansett ser jeg for meg at utbytte av en jente til under sex hadde blitt magert. Det måtte i tilfelle vært for å se de to kose med hverandre mens jeg tok dama.

• 3 uker senere...
Gjest fantasiburdeblivirkelig
Skrevet

Trekant? Du milde... Tenker ikke på annet jeg!

Dama mi og jeg + ei til. Dama mi og jeg + én til. Bli sugd av madammen mens hun blir tatt bakfra av en annen mann. Ligge i 69 men madammen mens hun blir tatt bakfra av en annen mann. Ligge omvendt med en annen mann mens vi begge suger hverandre, og madammen ser på og hjelper til med oss begge. Holde pungen til mannen i hånda og kjenne rykningene i det han tømmer seg i madammen. Slikke og knulle madammen etter at han har kommet i henne. Ligge på ryggen på sengekanten og bli knullet analt av en mann mens madammen suger meg. Ta madammen bakfra mens hun slikker en annen kvinne. Bli ridd av en annen kvinne mens madammen sitter på munnen min. Knulle heftig med hver av damene i 30 sekunder og så bytte. Sprute i den andre kvinnen og se madammen slikke henne ivrig. Hvile ut i senga med en kvinne i hver arm, begge med min sæd i musa...

Hmmm... Jeg har en gang vært med på en MMF, hvor vi vel egentlig ikke gjorde annet enn å ha sex med kvinnen etter tur og så dro vi hjem. Madammen har hatt full sex med to menn en hel kveld med masse sprut og sikkert moro... Misunnelig? Jeg?? Ja!!!

What to do. What to do...

Skrevet
Ja, faktisk. Sjalusi er det største svineriet som finnes i et forhold. Når man slipper svineriet inn i et forhold, så er også den fine og viktige tryggheten borte, som gjør at et parforhold kan utvikle seg mot de store høyder, i år etter år, etter år... Du går glipp av veldig mye av det et par med et trygt og kjærlig forhold kan tillate seg å dele sammen i sitt seksualliv, og som styrker forholdet ytterligere.

Forstår at du ikke liker sjalusi. Greit nok det, men sjalusi finnes og kan ikke utryddes. Dermed er det noe vi må forholde oss til i større eller mindre grad. Mennesker er ulike og det må vi bare akseptere. Du mestrer å ha trekant i ditt forhold. Det gjør sannsynligvis partneren din også da, men alle har det ikke slik, og forholdene er da ikke syke for det!

Har selv hatt trekant med kjæreste og en mann til. Helbom! Kjæresten min var utrøstelig i lang tid. Jeg visste at jeg ville følt som han dersom det hadde vært en jente med i stedet, og det sa jeg til han på forhånd. Likevel, han var så tent på ideen at han absolutt ville gjennomføre. Så ble det slik at han fikk utløsning først, og når jeg og den andre lå sammen forran han (slik han hadde fantasert om) så kunne jeg jo se på øynene hans hvor forferdelig han hadde det. Aldri mer for vårt vedkommende i alle fall!

Gjest Gjest_ukjent_*
Skrevet

har både hatt det med meg og 2 jenter samt 1 jente og en kompis.

synes ikke det var så uutrolig rått som jeg trodde. men på den alderen jeg var (18) så følte jeg meg konge der å da. men nå i dag så tenker jeg mere på hvor lettvin jeg var. med de 2 damene., å hvor nedlatende det måtte vært for hu 1 jenta da jeg og kompisen min fylte henne på alle måter.

men nå har jeg blitt gammeldags å kjedelig . føler at jeg skulle ønske tiden var sånn som når besteforeldre levde. da var det ikke så løst der ute. gutta var någenlunde gentlemenn. å jenta turte ikke fly å ligge med alle.

Skrevet

Om kjemien var der så kanskje. Men jeg har ikke noe ønske om å ha sex med noen jeg ikke er glad i.

Skrevet
Om kjemien var der så kanskje. Men jeg har ikke noe ønske om å ha sex med noen jeg ikke er glad i.

Det er bare sex,man trenger ikke være glad i noen for og ha sex.

Kroppslige lyster!

Gjest SeksueltModen
Skrevet

Litt typisk en tenåringsjente kanskje, som har hatt sex, men likevel enda ikke har modnet helt i sin seksualitet og leken i seksualitetens vesen.

Sex kan utmerket godt leve sitt eget liv uavhengig av "glad i" og forelskelse/kjærlighet. Selvfølgelig kan man ikke direkte mislike den/de personen(e) man har sex med, men for lekens skyld er forelskelse og "glad i" på ingen måte noen forutsetning for at det skal være godt og spennende.

Skrevet

Hehe, det nærmer seg 10 år siden jeg var tenåring ;)

Jada, jeg kan fint tenne på personer jeg ikke er glad i, men å faktisk ha sex med noen uten å ha en eller annen form for kjærlighetsfølelse for de blir noe annet. Om det da vil si fucking friend, da med "venn" ikke bare som et utrykk men som et faktum, polyamoryforhold eller annet er et annet spørsmål. Jeg er åpen for det meste i den retningen. Men kun møte noen på byen eller nett, få en utelukkende sexuell kjemi med de og havne til sengs er ikke noe som jeg ser på som sannsynlig eller ønskelig for min del. Hva andre gjør registrerer jeg knapt.

Skrevet

Prøvde det en gang for mange år siden, med to menn. Det var greit nok, men faktisk ikke noen stor opplevelse. Nå var ikke akkurat dette noe jeg hadde fantasert om lenge, eller tente voldsomt på, men det bare skjedde. Gutta var gode kompiser, og vi var single alle tre. Men jeg tror minst en av dem var forelsket i meg...:-)

Jeg har ingen behov for å prøve det igjen. Jeg har mer enn nok med en mann! Og kvinner har jeg aldri fantasert om.

• 3 måneder senere...
Gjest Mamma og elsker
Skrevet
Gjerne! Med meg og to menn.

Jeg har en snill mann som har en kompis som ofte kommer på besøk, vi har trekantsex en til to ganger i måneden, mannen min liker helst å bare se på. Han har også vært på besøk når mannen min ikke er hjemme, men dette er da avtalt på forhånd. Jeg gjør det ikke bare for sexen sin skyld, det er spenningen som tiltrekker meg.

Skrevet

Har hatt trekant med en venninne jeg møtte i utlandet og en annnen fyr da jeg var singel. jeg var mest opptatt av jenta fordi det var noe nytt, mens gutter hadde jeg prøvd før.

nå i dag kan jeg ikke tenke meg trekant, fordi jeg tror jeg kanskje hadde blitt sjalu. Isåfall måtte det ha vært Kjæresten min, meg og en totalt fremmed person.

Gjest white tiger
Skrevet

Jeg hadde trekant med to gutter en gang. Var i syden, og hadde flørta med en italiener som var skikkelig hot. Ble etterhvert med ham på hotellrommet hans. Der begynte vi og kle av oss og sånn.. Plutselig merka jeg at det var en annen mann i rommet! Han jeg var i full gang med reagerte ikke på det, så jeg sa ikke noe på det jeg heller.

Han andre fyren (også skikkelig deilig), lå i bokser og så på oss en stund før han kledde av seg og joina oss.. Herregud så deilig! En av mine bedre sexopplevelser det der ja. Frister til gjentagelse.. :sengekos:

Om trekant funker i forhold tror jeg kommer helt an på personene. Er man sjalu av seg funker det nok ikke..

Skrevet
I teorien har jeg veldig lyst til det, med en gutt og en jente, men vet ikke helt om det blir det samme i praksis? Jeg kunne ikke gjort det sammen med kjæresten, i hvert fall.

Men kanskje du kunne gjort det med et vennepar - med din kjærestes velsignelse? Det er en setting som kan være veldig spennende også for kjæresten din - hvis han liker det litt kinky.

Fikk lyst til å dele en opplevelse som fremdeles står for meg som noe av det mest spennende jeg har opplevd. Den daværende kjæresten min var altfor sjalu til å godta at jeg hadde sex med andre, men samtidig godtok hun at jeg tente på å gi henne friheten. Ja, når sant skal sies var hun egentlig ganske glad for det. Som oftest var det snakk om andre menn, men denne gang var opplegget et litt annet. Sammen med et vennepar leide vi en seilbåt og dro på seilferie i Egeerhavet. Mens jeg måtte holde meg på matten for hennes skyld, var det fritt frem for de tre andre. Noe de visste å benytte seg av. Min lille trøstepremie var at man ikke gjorde noe for å gjemme seg bort, så om jeg ikke fikk delta fikk jeg i det minste se alt fra orkesterplass.

Skrevet
Hvor mange av dere kunne tenkt dere å ha trekant?

Og ville dere helst hatt to jenter eller to gutter?

Jeg er selv i forhold, men tenner på tanken å ha det, kanskje en dag ;)

Ja, kunne vel sikkert "overtalt" meg..Men bare med 2 jenter for min del...

Gjest to menn
Skrevet

Jeg liker trekant i spesielle settingen, og jeg må være litt kåt.

Jeg lever i ett lykkelig ekteskap på femte året, så trekant blir bare litt krydder i hverdagen.

Mannen min har en kompis som er veldig kjekk, han har vært med oss mange ganger. Det er spenningen som er hoveddrivkraften, men som en bonus er han ett villdyr i senga...

Har også hatt med ei veninne fra jobben en gang, det var etter et julebord og vi var begge fulle, mannnen min hentet oss, og hun ble med oss hjem, hun ville bare ha jente sex, så det ble ikke noen spesielt på mannen min den natta. Jeg er ikke bifil, men var veldig full og var nok med på mer enn jeg selv ønsket....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...