Fatale Skrevet 22. desember 2008 #41 Skrevet 22. desember 2008 Gjerne! Med meg og to menn. > Siden jeg er bi, så foretrekker jeg med ei jente til, men jeg har prøvd begge deler og begge var deilig, men som sagt best med ei jente til
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #42 Skrevet 25. desember 2008 (endret) Jeg kan gå med på at sjalusi kan være sykt hvis det går over styr. Men jeg er ikke slik at jeg ikke tåler at han ser på andre damer, eller snakker med andre damer osv. Men slik du snakker så høres det ut som om jeg er syk bare fordi jeg er for sjalu til å slippe inn andre mennesker i senga vår. Han er min, og jeg vil ikke dele han med noen andre seksuellt. Det er ikke sykt, mener nå jeg. Du deler alldeles ikke han med andre, det er dere to sammen som deler en spennende opplevelse i seksuallivet deres. Endret 26. desember 2008 av Helen
Gjest gammeldags Skrevet 25. desember 2008 #43 Skrevet 25. desember 2008 Kanskje er jeg gammeldags og kjedelig, men jeg synes nå at sex er best med én mann som jeg virkelig er glad i og kan nyte. En tredjepart da er helt unødverndig og ville bare ødelegge.
Gjest Gjest_Fredrikke_* Skrevet 25. desember 2008 #44 Skrevet 25. desember 2008 Jo, det nettopp da det blir problemer. Trekant-opplevelser er absolutt best for et par og en tredje de begge har valgt. Det er paret som skal ha den store opplevelsen sammen, den tredje skal bare være en slags statist som får en opphissende opplevelse. Synes det høres litt kjipt ut for den tredje "statisten", jeg. Ser ikke hvorfor det kun er paret som skal ha en stor opplevelse. For å svare på spørsmålet: Jeg tenner på tanken om å ha det med to menn. Kunne ikke tenke meg å gjennomføre det. Tror fantasien er bedre enn det ville vært i praksis, også ville det jo være umulig å finne to menn som er og oppfører seg nøyaktig slik jeg drømmer om. Ingen er tankelesere.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #45 Skrevet 25. desember 2008 Synes det høres litt kjipt ut for den tredje "statisten", jeg. Ser ikke hvorfor det kun er paret som skal ha en stor opplevelse. ___________________________________________ ville det jo være umulig å finne to menn som er og oppfører seg nøyaktig slik jeg drømmer om. Ingen er tankelesere. 1. Tror du opplevelsen for den andre mannen er dårlig? Svar: Nei. 2. Ingen av mennene trenger å være tankelesere, så lenge kvinnen gir noen signaler om hva som tenner henne mest. Hvis det er et par, så kan mannen styre den andre mannen litt, slik at denne vet hvordan hun vil ha det.
SIFA Skrevet 25. desember 2008 #46 Skrevet 25. desember 2008 Skjønner ikke at par klarer å gjøre det,. Se partneren sin holde på med noen andre..
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #47 Skrevet 26. desember 2008 For meg er sex ikke aktuelt uten kjærlighet. Så at jeg skal finne topersoner jeg er så glad i, og at de er glade nok i hverandre ser jeg ikke som spesielt sannsynlig. Men om det skjer, så kanskje.
Helen Skrevet 26. desember 2008 #48 Skrevet 26. desember 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Illina Skrevet 27. desember 2008 #49 Skrevet 27. desember 2008 Jeg og min kjæreste har hatt trekant med ei anna jente (samme) to ganger nå. Det har gått kjempefint og jeg og hun har fått et utrolig nært og fint vennskap Jeg har utelukkende gode opplevelser med det.
Kosemose Skrevet 27. desember 2008 #50 Skrevet 27. desember 2008 Hvor mange av dere kunne tenkt dere å ha trekant? Og ville dere helst hatt to jenter eller to gutter? Jeg er selv i forhold, men tenner på tanken å ha det, kanskje en dag Jeg har blitt såpass gammel at jeg innser at noen ting er morsommere i fantasien/teorien enn i praksis. For eksempel trekant for mitt vedkommende. Grunnen til det er ganske enkel, blant annet orker jeg ikke ha sex med noen jeg ikke er forelsket i og jeg er neppe forelsket i to på en gang.
Gjest Fugl Fønix Skrevet 27. desember 2008 #51 Skrevet 27. desember 2008 Jeg skal ærlig innrømme at jeg har litt lyst. Tror egentlig jeg tenner mest på ideen om to menn, men kunne hatt trekant med mann og annen dame og. Jeg tror vel egentlig at det blir med fantasien, men..
Gjest teo Skrevet 27. desember 2008 #52 Skrevet 27. desember 2008 det der er ganske individuellt vil jeg tro, hvem utnevnte deg til trekant ekspert? Mine erfaringer er helt motsatt, da jeg og eksen hadde trekant var det indirekte årsaken til at vi slo opp. Ble alt for mye sjalusi og tull ut av det. Tanken på å ha sex med to kompiser, eller en kompis og en veninne frister mye mer enn å ha med en jeg er sammen med. Hadde dere sex med dame eller mann, hvem ble sjalu?
Gjest Gjest i dag:) Skrevet 27. desember 2008 #53 Skrevet 27. desember 2008 I mitt forrige forhold hadde jeg og min kjæreste sex med ei jente et par ganger, og også et par. Det var definitivt en oppelvelse vi delte sammen som par, og veldig spennende og deilig. Men, man blir helt nødt til å snakke igjennom og bli enige på forhånd om hva som er greit og ikke. Er det greit at mannen penetrerer den andre jenta,kysser henne, slikker fitta hennes, tar henne på puppene osv. Er det greit at hun suger han, kan du slikke fitta hennes ogv. Dette er scenarioer man er enige om på forhånd, og de må overholdes. Ingen av oss var ava den sjalu typen, så jeg syns egentlig bare det var veldig opphissende å se kjæresten min med ei anna dame. Hun ble på en måte vårt felles "sexleketøy". En avansert dildo;)
Gjest Dr.feber Skrevet 27. desember 2008 #54 Skrevet 27. desember 2008 Har hatt trekant med en nær venninne og hennes kjæreste en gang. Det gikk greit nok, men hun fortalte at hun ikke likte å se han med meg. Kan skjønne det. Vennskap og forhold er fortsatt vel bevart. Ha en fantasi om to menn og meg. Hadde en avtale med to kamerater, men fikk meg seriøs kjæreste, og nå er det ikke aktuelt for min del. Så spennende er det ikke!!!
Gjest Gjest_Bling_* Skrevet 28. desember 2008 #55 Skrevet 28. desember 2008 Jo, det nettopp da det blir problemer. Trekant-opplevelser er absolutt best for et par og en tredje de begge har valgt. Det er paret som skal ha den store opplevelsen sammen, den tredje skal bare være en slags statist som får en opphissende opplevelse. For et par som har lyst til dette så er det kjempefint! Selv har jeg opplevd at trekant var best når det var med to menn jeg ikke var i forhold med. Og hvor har du det fra at den tredje bare skal være med som statist? Det er ikke alle trekant-fantasier som tilsier at den tredje er statist. Og det er kanskje derav at noen har vanskelig for å se sin kjære med en som ikke er statist men en likeverdig elsker in the heat of the moment.... Hva slags parforhold er det flere av dere her lever under, som ikke evner å oppleve en trekant som par, og nyte det sammen? Presser på....?? Jeg velger å tro at jeg med mine erfaringer er vel så troverdig i debatten som svært av de andre som kun synser av seg innlegg som oser av sjalusi og syke forhold. Ja, faktisk. Sjalusi er det største svineriet som finnes i et forhold. Når man slipper svineriet inn i et forhold, så er også den fine og viktige tryggheten borte, som gjør at et parforhold kan utvikle seg mot de store høyder, i år etter år, etter år... Du går glipp av veldig mye av det et par med et trygt og kjærlig forhold kan tillate seg å dele sammen i sitt seksualliv, og som styrker forholdet ytterligere. De parene som lar være å ha trekant selv om det er en fantasi de har, er vel par som er vel vitende om at det kan føre til sjalusi og derfor lar de være. På den måten som velger de jo å ikke la sjalusiene komme inn i forholdet. Så kan man kanskje si at man lar muligheten for sjalusi sette en stopper for en fantasi. Men så er kanskje forholdet og det paret har sammen viktigere enn fantasien da. Jeg vil ikke si at man har et parforholdet som er svinet til av sjalusi bare fordi man sier nei til trekanter. Det handler vel mest om å kjenne sine egne grenser og si nei til noe man vet at ikke vil være godt for forholdet. Mens andre igjen uten problem kan dele den de er sammen med seksuelt med andre. Jeg tror vi også skal huske på at det ikke bare handler om å dele nytelse med en vi er sammen med. Det er ikke alltid at den tredje (som ikke er en del av parforholdet) oppleves som en statist. Det er også mange som reagerer anderledes på fantasien når den leves ut. Selv hadde jeg fantasien og levde den ut men det ble ingen stor suksess. Det var med min mann og en annen mann. Jeg fikk problemer med det at min mann skulle se på at jeg hadde sex med en annen mann. Det ble galt for meg. Selv om han ikke var sjalu eller noe. Han syntes bare det var dødssexy å se meg bli slikket av en annen mens han selv ble sugd av meg.... osv osv.. Men jeg ble litt satt ut av det.... Jeg har før hatt sex med to menn men da var jeg ikke i forhold med noen av dem. Jeg trodde derfor at jeg viste hva dette var og at det skulle være den samme erotiske opplevelsen også med min mann. Ingen av oss er sjalu og det er ikke slike ting som satte stopper for videre trekanter. For meg har det vært mye lettere å ha trekant med noen jeg ikke er i forhold med. Og det har ingenting med det å gjøre at forholdet til mannen min ikke er godt eller trygt. Det handler om min nytelse og jeg nyter sex best når det bare er meg og mannen min!
Gjest Gjest_Fabia_* Skrevet 28. desember 2008 #56 Skrevet 28. desember 2008 Du deler alldeles ikke han med andre, det er dere to sammen som deler en spennende opplevelse i seksuallivet deres. Ja sånn opplever du det. Og mange kunne nok ønsket at de opplevde det likt som deg. Men for noen så blir det annerledes enn hva de fantaserte om. Det ble ikke så spennende, man føler at man deler han med en annen, den andre er ikke bare statist, man kan bli sjalu. Det er ikke alltid man vet alt dette. Man ønsket kanskje at det skulle bli en kul og sexy opplevelse for begge. Men det er ikke alltid det blir sånn. Da kan en trekant i seg selv faktisk være bedre med to ukjente - for da blir det bare sex og ikke følelser. Ikke riktig for alle det heller. Det beste er selvfølgelig å kunne ha følelser, trygghet og kåtskap i ett. Men definisjonen på hva som er trygt og riktig er forsjellige fra person til person. For deg gjest så så er det jo kjempefint at du og din kjære kan ha slik trygghet og tillit i deres forhold. For andre så har man trygghet og tillit som tilsier at man lar være å ta med andre inn i sexlivet.
Gjest Gjest_Betzy_* Skrevet 28. desember 2008 #57 Skrevet 28. desember 2008 Jeg og kjæresten min har et vennepar som jeg vet har lyst til å ha sex med oss. Men jeg vil ikke. Jeg er ingen sjalu person men tanken på å se min kjæreste ha sex med en venninne av oss det går ikke helt... Tanken på at kjæresten min skal se meg sammen med andre er heller ikke helt meg.... Derimot fantaserer jeg om trekant og da med to ukjente menn! Det å skulle ha trekant eller gruppesex sammen med den man er sammen med går nok fint om man er veldig frilynt. Det trenger ikke være sjalusi som stopper det. For meg er det mest det at dette kan falle tilbake på oss en dag i fremtiden hvor vi kanskje har problemer i forholdet. Hvor det vi gjorde seksuelt med andre kan bli brukt i mot oss ("Jeg tror du har hatt lyst på ham lenge jeg" - "Du har nok tenkt mye på ham etterpå" - "Har du truffet ham uten at jeg har vist det senere")
Gjest Gutt26 Skrevet 7. januar 2009 #58 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har veldig lyst til å ha trekant med min kjæreste og en kompis vi kjenner godt. Har fantasert om det ganske lenge, men har ikke turt å sette det ut i livet ennå. Mulig det er best om det forblir en fantasi.
Gjest Charming Skrevet 8. januar 2009 #59 Skrevet 8. januar 2009 Jeg ville hatt det med to menn i såfall
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #60 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har veldig lyst til å ha trekant med min kjæreste og en kompis vi kjenner godt. Ikke bland inn kompiser i det intime livet deres. Finn dere en kandidat på et utested eller en nettside, sørg for å bli bedre kjent, møt vedkommende uten sex en gang først, før dere går videre. Dette er en litt lengre vei til "målet" enn å ta med kompis, men en mye bedre vei å gå. Lykke til med et spennende sexliv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå