SIFA Skrevet 21. desember 2008 #21 Skrevet 21. desember 2008 Jeg kunne kanskje hatt med ei jente og en gutt.. Men det kunne ikke vært en jeg hadde følelser for. Ikke kjæresten. Tanken på han med noen andre klarer jeg ikke. Uff...
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #22 Skrevet 21. desember 2008 Enig med det der at det kunne ikke vært kjæresten. Hadde ikke tatt sjansen på det. Om det var en elsker, sure! Nå er jeg jente selv, men tror jeg hadde foretrukket 2 jenter og en gutt faktisk.. Eller 2 gutter hadde sikkert vært morsomt det altså!
SIFA Skrevet 21. desember 2008 #23 Skrevet 21. desember 2008 Tror ikke jeg ville vært med to gutter.. de hadde jo ikke rørt hverandre. To jenter klarer å ha mer nærhet enn to gutter. Tror ikke jeg hadde hatt problemer med å være med ei jente, selv om jeg ikke er bifil/lesbisk.. Tror det er greiere for jenter å gjøre det enn gutter.
Gjest Runar Skrevet 21. desember 2008 #24 Skrevet 21. desember 2008 Tror ikke jeg ville vært med to gutter.. de hadde jo ikke rørt hverandre. To jenter klarer å ha mer nærhet enn to gutter. Tror ikke jeg hadde hatt problemer med å være med ei jente, selv om jeg ikke er bifil/lesbisk.. Tror det er greiere for jenter å gjøre det enn gutter. Du har nok rett der. Men gutter er nok også i ferd med å bli litt mer åpne og frisinnede, og jeg har sett flere innlegg og profiler i andre fora av menn som kunne tenke seg å prøve trekant sammen med et par. Og da også røre den andre mannen. Mange er sikkert bi, men jeg f.eks. liker ikke tanken på en annen mann og meg alene sammen, men jeg pirres av tanken på å prøve å kose litt med en annen mann sammen med en kvinne.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #25 Skrevet 21. desember 2008 Hadde vært en forutsettning at gutta ikke var redde for hverandre da
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #26 Skrevet 21. desember 2008 Jeg tenner ikke på kvinner og deler heller ikke oppmerksomheten i sengen med en annen kvinne. Så to kvinner er uaktuellt både som singel og gift. To menn har jeg prøvd som singel. Nå som gift tenner det meg ikke. Tanken på at min mann ser at en annen har sex med meg er avtennende. Det må være to ukjente menn i min fantasi,om trekant er aktuellt. Det som tenner meg er spenningen. Å ha min mann ved min side er ikke spennende i en slik setting.. Dessuten deler han ikke han heller.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #27 Skrevet 21. desember 2008 Hva slags parforhold er det flere av dere her lever under, som ikke evner å oppleve en trekant som par, og nyte det sammen?
SIFA Skrevet 21. desember 2008 #28 Skrevet 21. desember 2008 synes heller ikke at to menn tar på hverandre er pirrende..
Gjest dalieo Skrevet 21. desember 2008 #29 Skrevet 21. desember 2008 (endret) Hva slags parforhold er det flere av dere her lever under, som ikke evner å oppleve en trekant som par, og nyte det sammen? Ser du presser på med meningene dine her, men jeg tror rett og slett ikke det er slik for alle. Jeg kan fantasere om en trekant sammen med kjæresten min og en deilig jente, men i virkeligheten ville det nok ikke føltes rett for meg. Hadde sikkert blitt sjalu. Og da er jeg ikke villig til å prøve det ut, fordi det ikke verdt å evt. ødelegge forholdet for. Men sammen med to bekjente man ikke ser for ofte, men allikevel stoler på og vet at alle er helt åpne og med.. det tror jeg hadde fungert mye bedre for meg. edit; skrivefeil Endret 21. desember 2008 av dalieo
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #30 Skrevet 21. desember 2008 Ser du presser på med meningene dine her Presser på....?? Jeg velger å tro at jeg med mine erfaringer er vel så troverdig i debatten som svært av de andre som kun synser av seg innlegg som oser av sjalusi og syke forhold.
Gjest dalieo Skrevet 22. desember 2008 #31 Skrevet 22. desember 2008 Presser på....?? Jeg velger å tro at jeg med mine erfaringer er vel så troverdig i debatten som svært av de andre som kun synser av seg innlegg som oser av sjalusi og syke forhold. Kun fordi du synes det, betyr ikke at alle andre sine meninger er feil. Kjempefint at du har hatt bra opplevelser med trekant, men det betyr ikke at hvis jeg gjør akkurat det samme blir det bra for meg. Jeg har et kjempebra forhold til kjæresten min, og vil ikke akkurat si at alle som ikke vil ha trekant med kjæresten er i et sykt forhold..
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #32 Skrevet 22. desember 2008 Kun fordi du synes det, betyr ikke at alle andre sine meninger er feil. Kjempefint at du har hatt bra opplevelser med trekant, men det betyr ikke at hvis jeg gjør akkurat det samme blir det bra for meg. Jeg har et kjempebra forhold til kjæresten min, og vil ikke akkurat si at alle som ikke vil ha trekant med kjæresten er i et sykt forhold.. Det er sjalusi jeg sikter til. Det mener jeg er sykt, selv om det virker som sjalusi på død og liv skal normaliseres.
cat1989 Skrevet 22. desember 2008 #33 Skrevet 22. desember 2008 Det er sjalusi jeg sikter til. Det mener jeg er sykt, selv om det virker som sjalusi på død og liv skal normaliseres. Betyr det at jeg er syk da bare fordi jeg ikke vil se gutten min med en annen jente???
Gjest Ludvig Skrevet 22. desember 2008 #34 Skrevet 22. desember 2008 Har hatt det to ganger i høst sammen med en kompis og ei venninne. Vi er alle single, og det har vært helt uproblematisk. Først gang "bare skjedde det" etter et nachspiel. Andre gangen, for et par uker siden, så tok vi jentene initiativet. Vi laget middag, vi jentene pyntet oss litt med sexy undertøy, strømper (hans ønske ), og så innledet vi med å shave/stusse gutten. Mange timer med deilig sex, både alle tre og to og to. Hadde også kjøpt inn noen leketøy. Blant annet en pitteliten buttplug som til og med jeg turte å prøve. Utrolig deilig opplevelse, vi planlegger å gjøre det igjen på nyåret. For min del er nok dette noe jeg kan gjøre nå når jeg er singel. Er 21, og håper at jeg snart kan finne en snill og god kjæreste igjen, og da blir nok dette litt for komplisert. Men som sexopplevelse er dette det morsomste jeg har gjort, og håper å få med meg et par runder til! Dette ligner veldig på en fantasi jeg har selv. To damer i sexy undertøy, lange strømper og høye hæler samtidig har jeg drømt om i flere år, men det har aldri blitt realitet. Du er heldig selv om jeg ikke hadde villet ha med en av samme kjønn, men der er vi kanskje litt forskjellige? Misunner deg at du har fått opplevd dette, men unner deg selvsagt å få oppleve det. Håper imidlertid at det kanskje kan bli min tur en gang også!
Gjest Leken Skrevet 22. desember 2008 #35 Skrevet 22. desember 2008 Jeg ville hatt to menn, av den grunn at jeg ikke ville delt oppmerksomheten med en kvinne. Hvis jeg skulle hatt sex med en kvinne er dette helt ok, men gidder ikke å dele menn med henne.
Gjest geometrica Skrevet 22. desember 2008 #36 Skrevet 22. desember 2008 Skal jeg ha trekant, skal den i hvert fall være rettvinklet. Da kan jeg la hypotenusen storkose seg med kvadratrota.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #37 Skrevet 22. desember 2008 Betyr det at jeg er syk da bare fordi jeg ikke vil se gutten min med en annen jente??? Ja, faktisk. Sjalusi er det største svineriet som finnes i et forhold. Når man slipper svineriet inn i et forhold, så er også den fine og viktige tryggheten borte, som gjør at et parforhold kan utvikle seg mot de store høyder, i år etter år, etter år... Du går glipp av veldig mye av det et par med et trygt og kjærlig forhold kan tillate seg å dele sammen i sitt seksualliv, og som styrker forholdet ytterligere.
cat1989 Skrevet 22. desember 2008 #38 Skrevet 22. desember 2008 Ja, faktisk. Sjalusi er det største svineriet som finnes i et forhold. Når man slipper svineriet inn i et forhold, så er også den fine og viktige tryggheten borte, som gjør at et parforhold kan utvikle seg mot de store høyder, i år etter år, etter år... Du går glipp av veldig mye av det et par med et trygt og kjærlig forhold kan tillate seg å dele sammen i sitt seksualliv, og som styrker forholdet ytterligere. Jeg kan gå med på at sjalusi kan være sykt hvis det går over styr. Men jeg er ikke slik at jeg ikke tåler at han ser på andre damer, eller snakker med andre damer osv. Men slik du snakker så høres det ut som om jeg er syk bare fordi jeg er for sjalu til å slippe inn andre mennesker i senga vår. Han er min, og jeg vil ikke dele han med noen andre seksuellt. Det er ikke sykt, mener nå jeg.
martine=) Skrevet 22. desember 2008 #39 Skrevet 22. desember 2008 Ja, spenndene og nytt.. da måtet dte blitt meg og to jenter, eller meg, typen+ en jente
Fallen Skrevet 22. desember 2008 #40 Skrevet 22. desember 2008 Kunne ikke tenke meg det nei.. Tror ikke jeg ville klart det følelsesmessig! Klarer ikke skille sex og følelser.. Fantasi er lov.. Meg, kjæresten og en jente til kunne vært spennende.. Vet at han har veldig lyst til det... Men jeg tror ikke det blir noe mer enn en fantasi. Mer for han enn for meg.. Hehe..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå