Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere kunne tenkt dere å ha trekant?

Og ville dere helst hatt to jenter eller to gutter?

Jeg er selv i forhold, men tenner på tanken å ha det, kanskje en dag ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I teorien har jeg veldig lyst til det, med en gutt og en jente, men vet ikke helt om det blir det samme i praksis? Jeg kunne ikke gjort det sammen med kjæresten, i hvert fall.

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Tror veldig mange kunne tenke seg det, ihvertfall i fantasien.

Kunne tenke meg det med en jente og en gutt.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Jeg er for sjalu til at det ville ha virket. :)

Gjest Cederic Rueben
Skrevet (endret)

Klart det er noe jeg ville gjort. Med 2 kvinner

Endret av Cederic Rueben
Skrevet

En fantasi bør bestå som en fantasi. Jeg og mannen kunne aldri i livet tenkt oss trekant. Men gøy å fantasere og snakke dirty om det. :P

Skrevet
Jeg kunne ikke gjort det sammen med kjæresten, i hvert fall.

Det er da trekantsex er mest vellykket. Tre individuelle personer blir bare tull og tøys.

Skrevet

måtte vært to menn og en kvinne(meg). men tror ikke jeg ville utført det i praksis

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg trekant med en gutt og en jente, men også trekant med bare jenter, og en trekant med to gutter :sjenert:

men vet ikke om jeg noen gang kommer til å gjennomføre det i praksis!

Gjest Gjest_trude_*
Skrevet

Kanskje spennende som fantasi, men lar det bli med det. Tror det vi bli for vanskelig følelsesmessig. Bedre å leve ut fantasier som bare krever kjæresten og meg! :)

Skrevet (endret)

Kan godt tenke meg å ha trekant. Enten med to gutter, eller ei jente til og en gutt.

Endret av Aryia
Skrevet

Nei, det kommer jeg nok aldri til å ha.

Tanken på meg, en annen jente, og en mann, byr meg veldig i mot, da jeg er ganske sjalu av meg. Tanken på meg sammen med to menn derimot, er langt mer forlokkende, men pga de potensielle følelsesmessige komplikasjonene og fordi idéen ikke tenner meg nok til at jeg gidder å teste den ut, kommer det nok aldri til å skje. ;)

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet

Har hatt det to ganger i høst sammen med en kompis og ei venninne. Vi er alle single, og det har vært helt uproblematisk. Først gang "bare skjedde det" etter et nachspiel. Andre gangen, for et par uker siden, så tok vi jentene initiativet. Vi laget middag, vi jentene pyntet oss litt med sexy undertøy, strømper (hans ønske :lur: ), og så innledet vi med å shave/stusse gutten. Mange timer med deilig sex, både alle tre og to og to. Hadde også kjøpt inn noen leketøy. Blant annet en pitteliten buttplug som til og med jeg turte å prøve. Utrolig deilig opplevelse, vi planlegger å gjøre det igjen på nyåret.

For min del er nok dette noe jeg kan gjøre nå når jeg er singel. Er 21, og håper at jeg snart kan finne en snill og god kjæreste igjen, og da blir nok dette litt for komplisert.

Men som sexopplevelse er dette det morsomste jeg har gjort, og håper å få med meg et par runder til!

Skrevet
Men som singel ser jeg ikke problemet med det :)

Jo, det nettopp da det blir problemer. Trekant-opplevelser er absolutt best for et par og en tredje de begge har valgt. Det er paret som skal ha den store opplevelsen sammen, den tredje skal bare være en slags statist som får en opphissende opplevelse.

Skrevet
For min del er nok dette noe jeg kan gjøre nå når jeg er singel. Er 21, og håper at jeg snart kan finne en snill og god kjæreste igjen, og da blir nok dette litt for komplisert.

Du aner ikke hvor feil du tar.

Skrevet

Fantaserer veldig mye om det, men vet jo ikke hvordan det vil være "in real life". Og det er trekant sammen med ei dame og en annen mann (par) som frister meg.

Skrevet

Dama har lovd meg 3 kant med henne og en dame til :)

Det blir nok gjennomført...gleder meg.

Gjest virvelvind
Skrevet
Jo, det nettopp da det blir problemer. Trekant-opplevelser er absolutt best for et par og en tredje de begge har valgt. Det er paret som skal ha den store opplevelsen sammen, den tredje skal bare være en slags statist som får en opphissende opplevelse.

det der er ganske individuellt vil jeg tro, hvem utnevnte deg til trekant ekspert?

Mine erfaringer er helt motsatt, da jeg og eksen hadde trekant var det indirekte årsaken til at vi slo opp. Ble alt for mye sjalusi og tull ut av det. Tanken på å ha sex med to kompiser, eller en kompis og en veninne frister mye mer enn å ha med en jeg er sammen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...