Gjest Gjest_Luna_* Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Kjæresten min har en kvinnelig "bekjent" som han omgås mot min vilje. Denne bekjenten bidro til bruddet mellom han og hans forrige kjæreste. Jeg har "ferska" han i å sende meldinger og han har også møtt henne. Fant ved en tilfeldighet ut at hun har gitt han julegave, noe pynteting som han satt fram og prøvde å påstå at han hadde fra før. Selv etter at jeg hadde funnet ut alt dette påsto han at de kun er venner og at han ikke vil kutte kontakten. Hvordan takler jeg dette? Er dette utroskap? Stoler på at han ikke har sex med henne.
Crystallica78 Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Kjæresten min har en kvinnelig "bekjent" som han omgås mot min vilje. Denne bekjenten bidro til bruddet mellom han og hans forrige kjæreste. Jeg har "ferska" han i å sende meldinger og han har også møtt henne. Fant ved en tilfeldighet ut at hun har gitt han julegave, noe pynteting som han satt fram og prøvde å påstå at han hadde fra før. Selv etter at jeg hadde funnet ut alt dette påsto han at de kun er venner og at han ikke vil kutte kontakten. Hvordan takler jeg dette? Er dette utroskap? Stoler på at han ikke har sex med henne. Kanskje du skal foreslå at du får bli kjent med henne også? Han får vel lov til å ha veninner? Og når du også blir kjent med henne så ser du jo om det er mer kjemi mellom dem enn vennskap. Han er kanskje redd for å miste deg hvis han sier at han vil beholde henne som veninne? Hadde jaffal tatt det opp med han på en fin måte og sagt at du vil være en del av HELE livet hans ikke bare litt. Og at det er greit at han har veninner bare du får bli kjent med dem også. Syns jaffal du skal la tvil komme til gode så lenge du ikke VET at han er forelsket...God jul!
Gjest Gjest_Luna_* Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Takk for svaret, har tenkt tanken ja. Han sier at det ville vært merkelig. Foreslo at vi kunne gå tur sammen, men det ville han ikke. Har stygge mistanker om at han vurderer sine valg og ikke vet hvem av oss han skal velge. Er jeg hysterisk? Det er jo meg han tilbringer all sin tid med, Og han får selvfølgelig lov til å ha venninner, men han har jo sneket bak ryggen min og kommet med flere løgner, det er vel det som er hovedproblemet.
Coronas Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Alt en person vil skjule for deg bak din rygg er en form for utroskap. Om det ikke hadde vært noe mellom dem, så hadde det jo ikke vært noe problem å bli kjent med henne. Da hadde det jo bare vært en god venninne. Kanskje han er redd dere skal bli gode venninner slik at han mister henne på en måte?
Kakee Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Jeg syns det høres veldig mistenkelig ut at han ikke vil la deg bli kjent med henne. Hadde de bare vært vanlige venner hadde jo ikke det vært noe problem. Har du noen gang nektet han å ha kontakt med henne? Hvis han ikke har noe å skjule, og du ikke har nektet de å ha kontakt kan jeg ikke skjønne hvorfor han lyver om kontakten hvis det ikke er noe mer.
Gjest Gjest_Luna_* Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Har nektet han å ha kontakt ja, det fordi jeg vet om hennes rolle i hans forrige brudd. Han har tidligere fortalt at han har klint med henne på en fest. Tror dette betyr mye mer fra hennes side enn hans.
medium Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 Skal ikke legge meg opp i dine meninger, men er du sikker på at de ikke har hatt noe seksuelt sammen...? Har du forresten sett denne venninnen noen gang? Høres kanskje snodig ut, men han er redd for at dere skal bli venner, for han er sikker på at du kommer til å gjøre narr av han/de/denne venninnen. Mest på grunn av hennes utseende...Om du aldri får treffe henne, så kan du i hvertfall more deg med tanken på at du er mye penere og at baken din (av alle ting) er mye flottere på deg enn hos denne venninnen Dessuten har du rett i at hun legger mer i ting. Hun er sjalu på deg, fordi han har følelser for kjærestene sine. Men dette kommer hun ikke til å vise hvis dere eventuelt treffes. Hun kommer til å være smørblid. Men bare utenpå.
Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 20. desember 2008 #8 Skrevet 20. desember 2008 Jeg tenker; dette bekjentskapet bidro til det forrige bruddet han hadde.... og de er bare venner?? Neeeei...... skeptisk! *brent barn* Følg magefølelsen. Det gjorde jeg.
SIFA Skrevet 20. desember 2008 #9 Skrevet 20. desember 2008 Hvordan er han når dere to er sammen da? Virker det som han elsker deg?
Gjest Gjest_Luna_* Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 Vi har ingen problemer når vi er sammen, alt funker kjempebra.
Gjest *Helene* Skrevet 21. desember 2008 #11 Skrevet 21. desember 2008 Kjæresten min har en kvinnelig "bekjent" som han omgås mot min vilje. Denne bekjenten bidro til bruddet mellom han og hans forrige kjæreste. Jeg har "ferska" han i å sende meldinger og han har også møtt henne. Fant ved en tilfeldighet ut at hun har gitt han julegave, noe pynteting som han satt fram og prøvde å påstå at han hadde fra før. Selv etter at jeg hadde funnet ut alt dette påsto han at de kun er venner og at han ikke vil kutte kontakten. Hvordan takler jeg dette? Er dette utroskap? Stoler på at han ikke har sex med henne. Den kvinnelige bekjente bidrog til bruddet mellom han og hans forrige kjæreste? Dummeste jeg har hørt. Det er i så tilfelle hans håndtering av dette såkalte vennskapet, som er ansvarlig for bruddet, - ikke hans venninne. Når ting blir så ullent som du beskriver her, synes jeg du skal spørre rett ut hva som ligger til grunn for det hele. Men å kreve at de ikke har kontakt blir feil. Man må få lov til å ha venner uansett kjønn. Men jeg personlig ville reagert over at du ikke får treffe henne, - det virker jo rart om det bare er vennskap dem i mellom. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå