ringblomst Skrevet 21. juni 2003 #1 Del Skrevet 21. juni 2003 I februar prøvde jeg bryllupskjoler sammen med en venninne for å prøve forskjellige snitt, etter som jeg mest sannsynlig kom til å få sydd kjolen i Asia. Dette har vært planen hele tiden, men i dag tok jeg med min mor for å se hva hun syntes om en kjole jeg likte veldig godt fra sist gang. Så nå blir det ingen sying, for den var like flott som sist gang, og moren min var så begeistret. Hun syntes den var så flott at hun vil sponse meg med halve utgiftene på denne kjolen . Er bare så veldig glad, derfor dette innlegget. Har dessverre ingen bilder av kjolen, men hvis jeg finner legger jeg det selvfølgelig ut. Blir i så fall ikke før om en måned - for nå blir det Asia-ferie på meg og min kjære . God sommer til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 21. juni 2003 #2 Del Skrevet 21. juni 2003 flott; og god tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. juni 2003 #3 Del Skrevet 21. juni 2003 Flott. Det er alltid spennende å se andre sine kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. juni 2003 #4 Del Skrevet 21. juni 2003 Bruk litt tid på å lete etter bilde da, for jeg kjenner ingen som er så nysgjerrg som meg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå