Gjest tuppelure80 Skrevet 20. desember 2008 #1 Del Skrevet 20. desember 2008 Tenk om det var slik at dersom man forelsket seg i en person, var alltid denne personen forelsket tilbake. Det skulle vært 100% umulig å forelske seg i en person som ikke hadde gjensidige følelser. Det hadde vært fantastisk. Da kunne vi sluppet alt spill. Var man forelsket kunne man hoppe inn i armene på sin utkårede, fordi man visste det var gjensidig. Kanskje det er sånn? Hvorfor forelsker man seg i en person som ikke viser noen interesse på det området? Man burde i realiteten ikke få noen følelser for denne personen, fordi den gir jo ikke disse følelsene tilbake. Hvorfor sitter forelskelsen der i måneder og år, når man ikke engang hører noe fra personen. Personen gir blanke F*** i deg, men allikevel forguder du han/henne. Håpløst forelska? Jeg? =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 20. desember 2008 #2 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvorfor forelsker man seg i en person som ikke viser noen interesse på det området? Tja kanskje det har noe med at vi vil ha det vi ikke kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 20. desember 2008 #3 Del Skrevet 20. desember 2008 Men da mister man vel litt av spenningen og. "liker han meg tru" det blir jo helt borte hørtes kjedelig ut det syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #4 Del Skrevet 21. desember 2008 Tsj, jeg skulle gjerne vært foruten den "spenningen" og usikkerheten som kommer i forbindelse med slike situasjoner. Synes det er helt grusomt jeg, å være forelsket og tvile på om følelsene returneres. Veldig trist. (Men da mener jeg ekte forelskelse, ikke overflatisk "betatthet"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. desember 2008 #5 Del Skrevet 21. desember 2008 Dere sier noe der ja.. Det er litt spennende å ikke vite men tror jeg heller vil vite om noen liker meg, er forelsket i meg osv enn å ikke vite. Det er jo et spill man må spille for å finne ut om følelsene returneres eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. desember 2008 #6 Del Skrevet 21. desember 2008 Den spenningen skulle jeg gjerne vært for uten også. Jeg vil gjerne ha spenning i livet mitt, men jeg vil selv bestemme hva slags spenning jeg skal oppleve. Ikke all spenning er god spenning. Har man en dødelig sykdom f.eks er det veldig spennende å se om man overlever eller ikke, men det er da mye bedre å vite 100% sikkert at man overlever. Sånn tenker jeg det litt når det gjelder forelskelse også. Ikke all spenning er god spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. desember 2008 #7 Del Skrevet 21. desember 2008 Men da mister man vel litt av spenningen og. "liker han meg tru" det blir jo helt borte hørtes kjedelig ut det syns jeg Du er jo i et forhold da, dessuten er du relativt ung i tillegg. Blir litt annerledes når man er voksen og singel. Du klarer deg jo uten den spenningen i dag i hvertfall, eller skulle du ønske du ikke visste hvor du hadde samboeren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SIFA Skrevet 21. desember 2008 #8 Del Skrevet 21. desember 2008 Det hørtes deilig ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. desember 2008 #9 Del Skrevet 22. desember 2008 Du er jo i et forhold da, dessuten er du relativt ung i tillegg. Blir litt annerledes når man er voksen og singel. Du klarer deg jo uten den spenningen i dag i hvertfall, eller skulle du ønske du ikke visste hvor du hadde samboeren din? Ja, jeg klarer meg uten den spenningen i dag! Men jeg har jo hatt den Liker den spenningen i begynnelsen jeg Men etter det trenger jeg den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. desember 2008 #10 Del Skrevet 22. desember 2008 Det er fullt mulig å ha spenning i starten, uten at den spenningen ligger i "er han interessert eller ikke?", så jeg sier meg helt enig med TS, jeg skulle også ønske det kun var mulig å forelske seg i en som var forelsket tilbake. Spenning klarer jeg å få nok av, helt uten å måtte lure på om den jeg liker, er mulig å få eller ikke. Dessverre har jeg det også med å bli betatt eller forelsket av de jeg enten ikke aner om gjengjelder det, eller de som er umulige på en eller annen måte. Farsken så irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 23. desember 2008 #11 Del Skrevet 23. desember 2008 I en perfekt verden kunne det kanskje vært litt spenning i starten, hvor man ikke visste. Men etter en viss tid (ikke månedsvis....) hadde det vært helt fantastisk om vedkommende gjengjeldte følelsene... Er ikke ei jente som forelsker meg lett, men når jeg først blir forelska, så sitter det. Dønn... Selv om jeg får avslag på tilnærmelser, så forsvinner ikke følelsene på lenge. Tenk om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå