Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har i den siste tiden fått en slags tissefølelse mens jeg har hatt sex og blitt stimulert på g-punktet. Jeg har hørt at det skal være mulig for jenter å sprute når denne følelsen kommer, men er så utrolig redd for at det skal være tiss om jeg slipper meg løs. Har dere noen erfaringer med dette?
warckr Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 De jentene jeg har erfart det med, sier det er samme føllese, og rett før de sjenne det går for dem så presser de vaginaen sammen. Ei jente som erfarte dette for første gang sammen med meg, tokk vi med oss et håndle før hun fikk slippe seg løs... Vi lot bare alt bli røft og vildt, poenget var bare og få henne til og ikke og styre så masse, og prøve og glemme alt vist du forstår... Men hun sprutet ikke akurat noe serlig langt... det bare randt UTROLIG mye ut fra henne ned over lårene.
Rimmern Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Det er jo bare én måte å finne ut av det på: La det stå til :-)
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Jeg kjenner også denne følelsen, men vi har aldri holdt på lenge nok til at den rekker å utvikle seg noe videre. Jeg har ikke lyst til å sprute, og lurer på om man kan gå g-punktorgasme på denne måten, uten å sprute?
warckr Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 g-punktet er ikke langt unna og finne, men det hele er nok klimaks du tenker på ?
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Jeg kjenner også denne følelsen, men vi har aldri holdt på lenge nok til at den rekker å utvikle seg noe videre. Jeg har ikke lyst til å sprute, og lurer på om man kan gå g-punktorgasme på denne måten, uten å sprute? Hva er problemet OM du spruter litt? Jeg hadde blitt STEINKÅT om dama hadde sprutet Det trur jeg de fleste menn hadde blitt!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Hva er problemet OM du spruter litt? Jeg hadde blitt STEINKÅT om dama hadde sprutet Det trur jeg de fleste menn hadde blitt! Og at det kun blir litt jeg spruter, vet du fordi...du er synsk? Er redd for at det bare skal velte en helg sjø ut av meg liksom. Synes ikke det er særlig turn-on selv, og da spiller det ingen rolle hvorvidt mannen liker det eller ikke.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Prøv på egen hånd først! :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #9 Skrevet 21. desember 2008 Og at det kun blir litt jeg spruter, vet du fordi...du er synsk? Er redd for at det bare skal velte en helg sjø ut av meg liksom. Synes ikke det er særlig turn-on selv, og da spiller det ingen rolle hvorvidt mannen liker det eller ikke. Om du leser innlegget nøye ser du at jeg legger vekt på OM og ikke LITT! Litt er ett vitt begrep,litt for deg og meg er sikkert ikke like mye vet du... Om du vil ha det inn med teskje....hva om du spruter? Enten får du se hva som skjer,ellers får du bare forsette og lure på hva du går glipp av!
Hinata Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 Kan være at du er på nippet til å sprute ja, utforsk på egenhånd, tøm blæra og legg et håndkle under deg og la det stå til.. Da vet du at det ikke er urin som kommer ut ihvertfall. Sprutorgasmer er kjempedeilig, og at du ikke "tør" å nå klimaks er synd, du går glipp av mye moro..
Helen Skrevet 22. desember 2008 #11 Skrevet 22. desember 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Seth Skrevet 22. desember 2008 #12 Skrevet 22. desember 2008 Det høres rett og slett ut som du er på randen til å squirte, that's it. Gjør som Hinata sier, tøm blæra og utforsk på egenhand. Men ha et handkle klart
Gjest womenwomen Skrevet 29. desember 2008 #13 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har i den siste tiden fått en slags tissefølelse mens jeg har hatt sex og blitt stimulert på g-punktet. Jeg har hørt at det skal være mulig for jenter å sprute når denne følelsen kommer, men er så utrolig redd for at det skal være tiss om jeg slipper meg løs. Har dere noen erfaringer med dette? Da føler du overhodet ikke det jeg føler for å si det slik ...når jeg har sex .Og jeg er vant til g-punktsorgasmer gjennom mange år nå . Jeg tror ikke du er tilstrekkelig opphisset eller kåt .....siden du føler " tissefølelse " når g-punktet stimuleres .Slik føler jeg det KUNN når g- punktet IKKE ER ERRIGERT eller jeg ikke er kåt rett og slett . Når g-punktet er " opphovnet tilstrekkelig / errigert og du er kåt nok -så føles denne stimuleringen bare utrolig deilig ....like før orgasme kommer følelse ...ja bare godt rett og slett ...hele veien . Jeg tror ikke du er tilstrekkelig avslappet og kåt ...siden du føler det slik .Må jo være mer ubehagelig enn godt når " tissefølelsen kommer ... den liker jeg ikke - syns det er ømt og vil ikke ha g-punktsstimulering da ... for da er jeg ikke klar for det eller opphisset nok - til å kunne nyte det akkurat da . Men prøv heller g- punktsstimulering når du er trygg , avslappet og meget kåt ...da er du motagelig for å føle nytelse - istede for " tissefølelsen .Er vell kanskje blæren som blir irritert / øm bak veggen der da ...eller for hardt trykk er heller ikke godt .
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #14 Skrevet 29. desember 2008 Det er ikke mulig å tisse på seg når man har orgasme (muskelsammentrekninger), så med mindre du er redd for å sprute er det bare å la det stå til.
Gjest womenwomen Skrevet 29. desember 2008 #15 Skrevet 29. desember 2008 Det er ikke mulig å tisse på seg når man har orgasme (muskelsammentrekninger), så med mindre du er redd for å sprute er det bare å la det stå til. Man har da normalt ikke sex - når en føler blæra er full og en må på do ? Hverken menn eller kvinner - ville ha mye lyst på sex akkurat når man er tissetrengt . Skjønner ikke redseln hennes for å tisse på seg jeg og hva hun er redd for egentlig ved å slippe seg løs - noe hun sier hun ikke tør å gjøre det ?Er jo bare å sørge for å gå på do før sex da . Med mindre man har en defekt / skade og er inkontinent og har problemer med kontroll på blæra si -tviler jeg det vil skje uansett . Er vanlig med " FLOM / sprut " av skjedesekret under vaginalorgasme .Blir skikkelig vått ja .Er såpass mye at jeg kjenner det renner ....langt nedover innsiden av låra faktisk .Veldig vått og godt .Men det er ikke noe å være flau over .Jeg syns det er deilig og svært behagelig å være våt . Jeg syns synd på kvinner som mangler smurning og våthet - det kan neppe være så godt å ha det son ...tror jeg . Hilsen kvinne over 30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå