Suzy Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Ja, jeg vurderer å gå til innkjøp av en teflonduk til julefeiringen - for å slippe å kaste flere fine duker etter at de har fått fettflekker og stearinflekker som aldri blir vekk... Er det noen som har en slik og kan si om det er verdet pengene??
Gjest Gjest_Blomst_* Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har en teflonduk (husker ikke hvor jeg kjøpte den, men tror det var Pincess), og den holder hva den lover, ja.
Tropehus Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Hehe, sørg bare for at du har et rett hus for sist jeg var på besøk hos svigers fikk jeg all vinen rett i fanget da noen på andre siden av bordet veltet glasset. Duken var like ren og fin - kan ikke si det samme om meg..
Suzy Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2008 Hehe, sørg bare for at du har et rett hus for sist jeg var på besøk hos svigers fikk jeg all vinen rett i fanget da noen på andre siden av bordet veltet glasset. Duken var like ren og fin - kan ikke si det samme om meg.. Herlig! Jeg har absolutt ikke noe rett hus, så dette kan bli ganske gøy, skjønner jeg.
mika^ Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 har kjøpt teflon duk på sparkjøp som jeg er veldig fornøyd med! ikke koster den mye heller=)
*Turte* Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Jeg kjøpte min til jul i fjor, og etter julaften og 1. dags middag (inkl flere barn:-)) var den like fin! Helt utrolig. Løp og kjøp:-)
Gjest Gjest_Wenche_* Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Jeg kjøpte min til jul i fjor, og etter julaften og 1. dags middag (inkl flere barn:-)) var den like fin! Helt utrolig. Løp og kjøp:-) Men hvem side skal den strykes på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå