Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Noen vil vel si at samboer`n min har ett luksus problem. Jeg mann 45år samboer med verdens deiligste dame,hun tenner meg så innmari,hver gang jeg er i nærheten av henne så står junior i givakt,hadde det vært opp til meg så hadde vi hatt sex hver dag,gjerne opp til flere ganger om dagen. I begynelsen av forholdet klarte hun og holde tritt med kåtskapen min,vi hadde sex i hvert ledige øyeblikk,nå 3 år senere har vi sex ca 3 ganger i uka,for noen er det sikkert helt greit antall,for meg som sagt kunne vi hatt sex hver dag. Det at jeg er kåt hele tiden sliter selvfølgelig på forholdet,hver gang jeg har sjansen må jeg bare ta på henne,for det meste klemmer jeg henne på rompa, og junior er selvfølgelig klar,det ser ikke ut til at hun har noe imot at jeg rett som det er tar på rumpa hennes,hun har allefall ikke sagt noe annet. Jeg mener selv at jeg er flink til og si hvor glad jeg er i henne og hvor høyt jeg elsker henne,jeg er og flink til og hjelpe hjemme med matlaging,rydding og vasking,så at hun ikke har overskudd til sex kan jeg ikke helt se. Jeg mener selvfølgelig ikke at hun skal stille opp hver gang jeg er kåt og klar,det er bare det at det har blitt skjeldnere mellom hver gang vi har sex,langt i fra sånn det var i begynnelsen,når vi har sex er det kvalitet over det så jeg merker jo at hun tenner på meg,men det sier hun også at hun gjør. Vi har ikke kjedelig sex,det er mere skjelden at vi har sex på soverommet enn andre steder,har og ett godt utvalg av leketøy for henne. Hmmm. Kanskje jeg skulle ha prøvd noe leketøy for menn. Enten må jeg finne meg en elskerinne på si,eller så må jeg finne noe som senker sexlysten til hennes nivå,sånn som det er nå så slites forholdet sakte men sikkert fra hverandre. Gidder bare ikke og onanere,det gir meg svært lite. Råd mottas. Medisiner/middler for mindre sexlyst?
Ethereal Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Synd du sier at du ikke liker å onanere da, for det var det jeg tenkte å foreslå. Jeg skjønner at kjæresten din ikke har så mye overskudd til sex hver eneste dag med tanke på at de fleste lever en travel hverdag. Selv om du hjelper til med mat og oppvask osv. kan hun jo være sliten etter jobben. Hvis du vil være med denne jenta er det hvertfall ikke smart å skaffe seg en elskerinne. Da vil nok de fleste si at du frivillig har satt deg på toget til helvete og bedt sjåføren tråkke gassen i bånn.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Synd du sier at du ikke liker å onanere da, for det var det jeg tenkte å foreslå. Jeg skjønner at kjæresten din ikke har så mye overskudd til sex hver eneste dag med tanke på at de fleste lever en travel hverdag. Selv om du hjelper til med mat og oppvask osv. kan hun jo være sliten etter jobben. Hvis du vil være med denne jenta er det hvertfall ikke smart å skaffe seg en elskerinne. Da vil nok de fleste si at du frivillig har satt deg på toget til helvete og bedt sjåføren tråkke gassen i bånn. Selvfølgelig vil jeg være med henne,jeg elsker henne. Det er like vont for menn og bli avvist fra sex som det er for kvinner,når jeg har så lyst hele tiden blir det bare vont for begge. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre,det er bare sååååå vont og gå sånn her.
Suzy Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Jeg tror kanskje at det eneste du kan gjøre er å kommunisere til henne hvordan du har det og dere kan bli enige om et greit antall sexdager..? Det virker kanskje kjedelig å forhandle om slikt, men det er en ok måte å få snakket om det i det minste. Ulikt libido er ikke helt uvanlig - jeg har opplevd det selv i forhold - og det er utrolig slitsom å være den som går der hele tiden og er "på tuppa". Antagelig er det like slitsomt å føle at parteren stiller krav til deg som du ikke kan møte. Forslag til løsninger: Kan det være ålreit at hun onanerer deg? Kan dere ha en annen form for sex enn vanlig "slitsomt" samleie noen dager i uka? Kan du lære deg å sette mer pris på onani? Trenger hun noe for å bli mer kåt på deg? Prat sammen, så skal du se det år'ner seg
cat1989 Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Jeg tror også at det beste er om du snakker med henne om det. Tror ofte det er det som er roten til problemer i forhold, mangel på kommunikasjon. Men vil råde deg til å tenke deg nøye om ang. det å være utro. Kan hende det får konsekvenser utover det du har beregnet. Før du går så langt, kanskje du kan lufte tanken om et åpent forhold med henne? Det kommer selvsagt an på hva slags person hun er da.. Det vet ikke jeg noe om..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå