Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en ny ansiktskrem. Min hud er stort sett enkel å ha med å gjøre, men trenger fuktighet og ikke for mye parfyme. Har til nå brukt Decleor Hydra floral etter rens med Decleor renseskum på tube, samt Hydra floral øyekrem. Veit ikke om jeg synes den er så mye bedre enn alt annet. Kanskje den gjør underverker som jeg ikke merker noe til?? Har noen tips om billigere merker? Noen som har brukt eks Lumene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Favoritten er Skin Smoothing Cream fra Dermalogica, med Olay Complete sensitive skin fra Olay på en god andreplass.

Skrevet

Jeg brukte før en fra vichy (en grønn, som jeg ikke husker helt hva heter) denne likte jeg veldig godt. Men så begynte jeg å å problemer med kviser (sannsynligvis av andre grunner enn kremen ;) )

Derfor bruker jeg nå en fra pevonia, denne er helt fantastisk god, men litt dyr.

Skrevet

Jeg bruker hudpleie fra Boots nå til dags - no 7 - og er utrolig godt fornøyd!

Det er ikke helt villt dyrt, men det er gode produkter som virker.

Skrevet

Har vært fornøyd med Dermalogica sin skin smoothing cream men nå virker det som at den har begynt å tette porene mine desverre.

Går tilbake til fuktighetskremene fra jan marini som jeg er veldig glad i og som ikke har tettet mine porer.

Skal også se på kremene til MD forte etterhvert. Ikke så bilig men jeg har så sær hud at det må til.

Dermalogica kan nok være noe for deg visst du ikke har problemer med urenheter.

Skrevet

Dior HydrAction! Den er den beste eg har prøvd! :jepp:

Gjest Golden Girl
Skrevet

Jeg liker den lysegule fra Clinique! :) Aner ikke om hvordan det er med parfyme men jeg og huden min liker den. Jeg har helt vanlig hud uten spesielle problemer.

Skrevet

Vichy Normaderm Anti-Imperfection Hydrating Care :rødme:

Skrevet

Active moist på dagen og Intense moisture balance på natta fra Dermalogica.

Skrevet

Celestial fra Lush.

Gjest antigartner
Skrevet

Multi Recharge fra Biotherm.

Den koster litt, men er temmelig drøy. Dessuten har den solfaktor 15, så på normale sommerdager slipper jeg solkrem i ansiktet i tillegg.

Skrevet

Om natta har eg rosa E-vitamin frå Body Shop :)

Skrevet

Jeg bruker Esthederms Vital Cream With Royal Jelly.

Har litt tørr hud og denne er helt fantastisk på min hud, også nå på vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...