Gå til innhold

Om døgnet hadde en ekstra time......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du brukt den timen til?

Jeg tror jeg ville gjort sånna småtterier jeg aldri får gjort ellers.

Lime bilder inn i album, rydde litt i kjøkkenskuffen eller bare kose med Mannen.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den timen hadde blitt brukt til akkurat det samme som ellers. Alltid noe som må gjøres, men som man ikke får tid til.

Eller surfet. :ler:

Skrevet

SOOOOOVE. Får aldri tid til å sove nok og er ofte trøtt. En time ville kanskje gjort susen!!

Gjest Milah
Skrevet

Jeg hadde også uten tvil brukt den timen på å sove... Får aldri nok søvn!

Skrevet

Tror jeg henger meg på sovinga jeg også. Får aldri nok søvn!

Skrevet

Da ville jeg krøpet opp i sofaen med en god bok... og bare kost meg - uten antydning til "burde jeg ikke gjort... eller.....".

Skrevet

Hadde jeg hatt en time ekstra i døgnet så er vel å sove som hadde vært det jeg gjerne ville gjort ja, men sannsynligheten er nok veldig stor for at jeg hadde sittet å trykket på maskinen en time til :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Tror en time søvn ekstra er det jeg trenger mest til vanlig, men jeg har på følelsen at den timen hadde blitt så godt integrert etter hvert at den hadde blandet seg inn i alle andre gjøremål og dermed ikke laget den helt store differansen. Men hvis den skulle skilles ut, kunne den godt ha vært mellom tolv og ett om natten.

Skrevet

Jeg ville nok ha brukt den timen til å sove tror jeg. Gjerne om morgenen (er skikkelig B-menneske)

Dessuten føles det alltid som om den første timen etter at jeg står opp er mye kortere enn alle andre timer....rekker liksom ikke like mye mellom sju og åtte om morgenen som mellom samme tispunkt om kvelden.... :roll:

*sikker på at jeg blir snytt for en halvtime hver morgen* :ler:

Skrevet

Hadde gjort som LilleBille. Krøpet opp i sofaen med en god bok, en kopp te og lukket øynene for alt som egentlig skulle vært gjort...

Skrevet

Tror jeg ville brukt den til å elske....

Skrevet

Zzzz... :) Kunne jeg fått den timen nå tro? Tidlig oppe, sent i seng.

Skrevet

Jeg er overbevist om at jeg hadde hatt det akkurat like travelt :ler:

Skrevet

Som mange andre har skrevet ville jeg brukt den ekstra timen til å sove!

Skrevet

Spørs når på døgnet den timen hadde kommet........

Den hadde nok blitt borte i det store sluket.............. :lol:

Skrevet

Da hadde jeg kanskje rukket å få gjort noe fornuftig! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...