Gjest Wrangler Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Har for første gang i mitt liv kjøpt støvletter, de er myek og gode, men altså ganske høye (aif for meg) og veldig harde under. Å gå inne på flatt gulv er ikke noe problem, men oppdager kjapt at ute på grus, etter der det er strøtt, var det noe vanskelig. Bør jeg bytte støvletter, feks til noen med litt mykere såler, eller er det bare en vanesak??? (lavere hæl også??) Til vanlig går jeg med dr. martens boots eller adidas joggesko.... Pliis! Noen med erfaring med ulike støvletter.....? På forhånd takk! :bukke:
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Tror ikke du får byttet de når du allerede har tat de i bruk?? Vil tro du kanskje venner deg litt til støvlettene slik at det blir litt lettere å gå med de etterhvert.
Gjest Wrangler Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har gått med de fem meter utenfor døren.. Men om jeg venner meg til de så er det flott! Liker de godt nemlig.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Var de dyre eller billigere? Jeg syntes i hvert fall at billige støvletter er umulige å gå med, først og fremst på grunn av sålen. Med billig tenker jeg type økonomisko eller billigste type på Din Sko. Har du kjøpt sko som har vært litt dyre, så pleier sålen å være bra, da er det sikkert bare uvant. (ikke meningen å være snobb altså, men på sko og da spesielt høye, så syntes ofte at pris har masse å si selv om det selvsagt finnes unntak)
Gjest Wrangler Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Skjønner hva du mener! Nå har jeg aldri kjøpt støvletter før, men disse koster 400,- på salg. Er ekte skinn. Kjøpt på Din Sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå