Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 En mann er forelsket i tre damer samtidig, og vet ikke hvem av dem han skal gifte seg med. Han bestemmer seg for å sette dem pa en prøve. Han gir hver av dem 25 000 kr for a se hva de velger a gjøre med pengene. Det er mye penger, men så er det også en viktig avgjørelse han skal ta. Den første bruker pengene på å "Bli ny", hun bruker alt på klær og i skjønnhetssalonger. Hun kommer tilbake og sier: "Jeg brukte pengene slik at jeg skal ta meg best mulig ut for deg. Det er fordi jeg elsker deg så høyt. Den andre kjøper nye golfkøller og en CD-spiller og gir til mannen. Hun sier: "Jeg kjøpte disse gavene til deg fordi jeg elsker deg så høyt. Den tredje investerer pengene på børsen. Hun dobler investeringene sine, gir mannen tilbake hans 25 000 og reinvisterer resten. Hun sier: Jeg investerer resten av pengene til var fremtid sammen, fordi jeg elsker deg så høyt. Mannen tenker seg om lenge og vel, og på hvordan hver av dem hadde brukt pengene hans... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Tenke... Så bestemmer han seg for å gifte seg med henne med de største puppene...
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Når man har noe som er pent her i verden så må nok noe være ekkelt også.
Gjest øyfrid Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Hehe. Ifølge et svar på en annen tråd her på KG, så er menn fornøyde bare de får sex og mat. Så det så.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Jeg hadde tatt hun som investerte pengene. For man får jo en bra puppejobb for 25000.
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Jeg hadde tatt hun som investerte pengene. For man får jo en bra puppejobb for 25000. Ja, men da er du vel ingen enkel mann...
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 ITT: Generalisering Skal jeg gå og si at Kvinner gifter seg med de med størst kuk? Ja jeg vet dette er humor, ja jeg vet der på spissen, men likevel blir jeg provosert. Jeg gir faen i puppestørrelsen til kjæresten. Ja, jeg innrømmer, jeg liker de men jeg vil heller ha en dame jeg elsker som person med omvendte bryst en en Pamela Anderson.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 ITT: Generalisering Skal jeg gå og si at Kvinner gifter seg med de med størst kuk? Ja jeg vet dette er humor, ja jeg vet der på spissen, men likevel blir jeg provosert. Jeg gir faen i puppestørrelsen til kjæresten. Ja, jeg innrømmer, jeg liker de men jeg vil heller ha en dame jeg elsker som person med omvendte bryst en en Pamela Anderson. Det var dette med å omsette teori til praksis da. Mye inkongruente mannfolk ute og spaserer.
Gjest evo Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 til deg/dere som synes menn er enkle individer. hvor vanskelige er egentlige dere damer? rart så mange damer blir lurt med hjem så grisepult å forlatt dagen derpå. så sitter dere å syter å klager dere til venniner om ditt "jeg trodde han var den rette" og datt "det er siste gang jeg gjør sånt igjen! neste gang dere blir fulle så mistere dere jo buska,skjørtet for en smart jævel som sier de rette orda ,så dere er så enkle at dere rett å slett tror på det igjen å igjen.. Hvor har det blitt av selvrespekten damer? hvor har det blitt av tiden som besteforeldrene våres vokste opp i? der var det stil å der måtte gutta virkelig overbevise at de ville ha dere for mer enn en natt! sjarmen med å finne seg partner har jo dere ødelagt. ja vi har utnyttet det, men dere har ødlagt det. jeg er så lei damer som er så utrolig enkle, hvorfor tror dere, at vi gutta vil ha ei dame som er så lettvin å enkel, at hun kler av seg for omtrent hvem som helst med en drink å litt ålreit utsende, er kjæresteemne for oss! VI gutta er ikke enkle! vi velger bare det enkleste, når vi ser vi ikke trenger å jobbe for det vi vil ha!
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #10 Skrevet 3. januar 2009 Det var rart. Jeg så ikke før nå at det stor enkle og ikke ekkle i tittelen.
Gjest hahahahaaa Skrevet 6. januar 2009 #12 Skrevet 6. januar 2009 VI gutta er ikke enkle! vi velger bare det enkleste, når vi ser vi ikke trenger å jobbe for det vi vil ha! Du må jo ha IQ under smertegrensa. Hva er vel nettopp mer enkelt enn å ville ha det enkle. Attpåtil å fremstille seg som en løgner for å få noe så enkelt som et knull. Enkelhet tvers igjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå