lulle Skrevet 20. desember 2008 #1 Del Skrevet 20. desember 2008 Skal kjøpe en gave til venninna mi til ca. 50 kr... Noen som har en hyggelig forslag... Vi er begge voksne:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #2 Del Skrevet 20. desember 2008 En liten juleengel eller tilsvarende på f.eks. Kremmerhuset? Stearinlys? En god te/kaffe + en liten "luksus-sjololade"? Bake noe godt? En liten bok om vennskap/visdomsord etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 20. desember 2008 #3 Del Skrevet 20. desember 2008 to flaxlodd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 20. desember 2008 #4 Del Skrevet 20. desember 2008 En bodylotion? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Infralove Skrevet 20. desember 2008 #5 Del Skrevet 20. desember 2008 Dusjsåpe, julestearinlys ( dei skal ho jo brenne uansett, så gjer ingenting om ho ikkje lika dei). Eg likar godt flaxlodd sjølv. Syns det var eit bra forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #6 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg brukte ca 30 kr på kusina mi i år, da stakk jeg på en innvandrersjappe og kjøpte en jordbær-te, hun er glad i te og hun kommer sikkert til å like den der! Og to pakker med "panda-kjeks", for å ha noe mer å gi.. Om du vil gi henne te så undersøk gjerne slike butikker, de har ofte ting man ikke finner på rimi for å si det sånn.. Jeg synes lipton og twinings generelt smaker rart, men da jeg smakte Celestial Seasonings første gang så ble jeg te-frelst! De selges oftest på helsekostbutikker og steder som har økologisk mat. Og de har mange typer, noen koffeinfrie også. Eller kjøp en pose med te-pulver på et sted som selger det? Om du vet hun trenger det, kjøp en te-"klype" (eller hva det heter, til å ta teen med om det er pulver), og en søt kopp? Fortsatt under en 50-lapp om du vet hvor du skal se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reveal Skrevet 21. desember 2008 #7 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Rumpeakebrett og en avtale om en akedag i romjulen/vinter! (det får i allefall min bestevenninne- og vi er begge over 30) (Jeg kjøpte det dyreste Europris hadde- 39.- (Siga) Endret 21. desember 2008 av Reveal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå