Gå til innhold

HJELP! HASTER!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sikringa har gått, og jeg som har klær på gang i vaskemaskina!! Har prøvd å bytte sikring, men da går det et minutt så går den igjen og er varm når jeg tar den ut!! Hva er galt da? Har ingen jeg kan ringe på denne tiden av døgnet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikker på at det ikke er en sånn jordfeilbryter du kan switche på?

Skrevet
Jordfeil? Vent til imorgen du.

Ja, kanskje det bare er en jordfeil... Takk for tipset :)

Skrevet
sikker på at det ikke er en sånn jordfeilbryter du kan switche på?

Ikke i sikringsskapet inne, men ute på låven, og dot tørr jeg ikke gå ut nå i beksvarten. Venter til i morgen, jeg.

Skrevet

Det er neppe jordfeil, da hadde alt blitt mørklagt.

Problemet er den totale belastningen på kursen. Du må slå av andre forbrukere som er på samme sikring. Feks. ovner ..

Men i verstefall er det vaskemaskinen som er skyld i problemet..

Skrevet

Vaskemaskunen kan utmerket godt føre til at jordfeilbryteren slår ut, så går sikringen. Sansynligvis noe galt med vaskemaskinen. Hadde det samme her med komfyren. Den måtte skiftes ut, men kan jo hende det er noe bagatellmessig med vaskemaskinen din som gjør det. Kan uansett hende en reperatør bør se på den.

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Gå i sikringsskapet og sjekk hva som befinner seg på samme kurs som vaskemaskinen. Slå av de tingene som er på same kurs inntil vaskemaskinen er ferdig. Er det veldig kaldt f.eks. og du har skrudd opp ovnen?

Hvis dette ikke hjelper og det aldri har vært et problem før, så er det nok en feil på vaskemaskinen og da trenger du reparasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...