Gå til innhold

Oransje Mr Muscle avløpsåpner

Anbefalte innlegg

Skrevet

HELVETES JÆVLA KUKEFITTEFLASKEJÆVELSKAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kjefte:

ER JO FAEN I MEG UMULIG Å ÅPNE DET FAENSKAPET!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sånn, måtte bare få det ut. Det og brøling høyt her på kjøkkenet nå...!!!

Tror jeg skjærer hull på flasken jeg, og så sender jeg en sur mail til produsenten hvor jeg sier at min fiktive treåring skar opp den tynne plastflasken og drakk alt innholdet! :filer:

Videoannonse
Annonse
Gjest antigartner
Skrevet

Godt å få det ut? ;)

Hvor får du tak i Mr Muscle avløpsåpner? Jeg har et litt problematisk avløp, og har brukt den mye før. Nå finner den ikke i noen butikker lenger, og de andre avløpsåpnerne er ikke i nærheten av så effektive!

Korken har jeg lang erfaring med. Trykker hardt ned og vrir samtidig, akkurat som korken på Salmiakk eller Klorin.

Skrevet
Godt å få det ut? ;)

Hvor får du tak i Mr Muscle avløpsåpner? Jeg har et litt problematisk avløp, og har brukt den mye før. Nå finner den ikke i noen butikker lenger, og de andre avløpsåpnerne er ikke i nærheten av så effektive!

Korken har jeg lang erfaring med. Trykker hardt ned og vrir samtidig, akkurat som korken på Salmiakk eller Klorin.

Kjøpte den på en Rema-butikk.

Jeg får opp alle andre sånne korker, og ikke faen om jeg ber om hjelp. Eller, kanskje kl tre i natt, da kan jeg kjøre til en døgnåpen bensinstasjon og få en mann der til å åpne den kanskje...

Skrevet

Mye greiere å skjære opp flasken!

Nå mangler bare en sur mail til Sc Johnson Norge...

Skrevet

De har selvsagt ikke noe hjemmeside eller e-postadresse, da blir det fax da - eller kan jeg kjefte på den svenske eller amerikanske delen?

Skrevet (endret)

Sendte mail til USA jeg, de har vel hovedansvaret...?

The Norwegian company doesn't have a website, so I'll have to give the message to you (the Swedes already get a lot of crap from us Norwegians). THANK you for making the "drain opener" bottle so difficult to open that I had to cut the plastic bottle instead. That really made my day after coming home from a 12 hour work day. Merry Christmas

Endret av Mella
Gjest antigartner
Skrevet

:ler:

Hadde du bodd i USA kunne du jo saksøkt dem og fremmet et millionkrav for tort og svie.

Kanskje det var noe feil med akkurat din flaske? De pleide ikke være SÅ umulige før!

*noterer for meg selv at jeg skal handle på REMA neste gang*

Skrevet
:ler:

Hadde du bodd i USA kunne du jo saksøkt dem og fremmet et millionkrav for tort og svie.

Kanskje det var noe feil med akkurat din flaske? De pleide ikke være SÅ umulige før!

*noterer for meg selv at jeg skal handle på REMA neste gang*

Jeg kjøpte to flasker, da da var jeg jaggu uheldig... Meget mulig at dette har noe med min styrke å gjøre, men selv svake mennesker skal vel få avløpsåpne vaskene sine?

Skrevet

Kast hele driten og rens vannlåsen!!

Får du det ikke til, så kan du stikke en tur på byen (stenger vel ikke før 4?) og finne en svær hulk som er interessert i frimerker og ta han med hjem. Vis han frimerket på julekortene dine, og be ham yndigst om å hjelpe deg med å skru opp vannlåsen siden han har så mye fine og store muskler....eller no!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...