Gjest Janna Skrevet 21. juni 2003 #1 Skrevet 21. juni 2003 Nå skal jeg skrive noe som de fleste kanskje vet fra før, så ikke bli irriterte på meg. Kostholdet ditt har mye å si for hårkvaliteten din. (Et sunt kosthold og mye vann er det ultimate.) Rettetenger, krølltenger og hårfønere sliter på håret. Det samme gjør hjemme-farging og bleking. Sol i store mengder er heller ikke bra for håret. For å få et flottest mulig hår bør man ha hyppige frisørbesøk (stusse spissene, osv), ta hårkur minst en gang i uka, og bruke en god rensende shampo som fjerner rester av stylingprodukter dersom man bruker sånne. For å få et skinnende hår kan man bruke et gloss-serum som sprayes på, håret ser naturlig og mykt ut etterpå. Jeg har enda ikke funnet en rimelig måte å få flott hår på. Man må dessverre bruke litt penger på gode produkter fra og hyppige besøk hos frisøren. Kanskje noen har tips til rimelig hårpleie også?
ivanka Skrevet 21. juni 2003 #2 Skrevet 21. juni 2003 jepp. dette er et hårtips du SPARER penger (strømregning) på: skyll med kjølig vann på slutten av hårvasken. det trenger IKKE være iskaldt, bare behagelig svalt. får det ytterste laget til å legge seg flatt, og dermed blir håret blankere.
Gjest Janna Skrevet 21. juni 2003 #3 Skrevet 21. juni 2003 Ah, det glemte jeg. Takk for at du skrev det ivanka. Det gjør jeg hver gang jeg dusjer.
Gjest Gjest_Løva_* Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Ah, det glemte jeg. Takk for at du skrev det ivanka. Det gjør jeg hver gang jeg dusjer. Prøv å bruke ting fra kjøleskapet. F.eks. BLeike håret med sitron og la det sitte i 30 min i solen. Olivenolje + honning i håret om kvelden, gjør det mykt og deilig duftende... Skylles ut om morningen
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Prøv å bruke ting fra kjøleskapet. F.eks. BLeike håret med sitron og la det sitte i 30 min i solen. Olivenolje + honning i håret om kvelden, gjør det mykt og deilig duftende... Skylles ut om morningen Går det an å bleike håret med sitron på mørkt, farget hår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå