Idnar Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har har hatt Chessabonement en god stund nå. Har stort sett vært fornøyd, men: I det siste har jeg hatt problemer med å ringe! Det blir bare helt stille når jeg ringer. Andre ganger kan jeg sitte å vente på at telefonen skal ringe, og etter en stund får jeg en melding om at jeg har X antall ubesvarte anrop. Når jeg ringer til andre som har chess kommer jeg veldig ofte til mobilsvar, uten at det kommer summetone. Jeg er drita lei hele Chess!! Er det min telefon det er noe i veien, eller gjelder dette andre Chsskunder også?? :klø:
Gjest strykebrett Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Hatt chess i 5 år nå og det har aldri skjedd meg... Du kan jo ringe kundeservice og spørre, de pleier å være hyggelige.
Sandra Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har chess og har ikke det problemet.
feuerstein Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Har Chess, har ikke hatt de problemene du beskriver. Ringer regelmessig et par andre Chesskunder.
Idnar Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2008 Da skal jeg ringe kundeservice..for telefonen er ubrukelig sånn som det er nå.. Tusen takk for svar!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå