Tintin Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Hva er planene for i kveld? Eller hva gjør du akkurat nå? Bare for å få i gang litt skravlings her, jenter!
MissStiles Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Akkurat nå sitter jeg på jobb. Under 1 time til jeg er ferdig. Også skal jeg hjem og lage meg litt middag og se en film. du/dere da?
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Jeg får kjæresten på besøk :rødme: Vi skal spise julemat og utveksle julegaver, og ha en hyggelig kveld før han drar bort i jula.
MissStiles Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Jeg får kjæresten på besøk :rødme: Vi skal spise julemat og utveksle julegaver, og ha en hyggelig kveld før han drar bort i jula. Så koselig da!
Tintin Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2008 Hørtes ut som dere begge skal ha en koselig kveld!! :D Jeg har fått vasket litt, og pakket inn de siste julegavene, så det er en deilig følelse
Gjest Pupsilure Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Sitter bare foran dataen og kjeder meg. Opererte mandlene for litt over en uke siden, og er sykemeldt, og får ikke lov til å gjøre noe særlig pga fare for blødninger.
Strawberrygirl Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har nettop kommet hjem fra jobb, og nå sitter jeg foran pc'n og ser på senkveld samtidig:) Samboeren har dratt hjem til foreldrene for jula, og det er både deilig og trist på en gang. Deilig å få tid for seg selv, men trist å sove alene i tre netter før jeg drar hjem til mine foreldre:(
Idnar Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Jeg er på besøk hos foreldrene mine og sitter med pcen, for de ser på noe på tv som jeg ikke synes var så interessant
Tintin Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2008 Sitter bare foran dataen og kjeder meg. Opererte mandlene for litt over en uke siden, og er sykemeldt, og får ikke lov til å gjøre noe særlig pga fare for blødninger. Du får ha god bedring Pupsilure!! Og det ser ut til at det er flere som er hjemme og tar en rolig kveld Dere får ha en god kveld og en god helg folkens! Hva er det dere andre driver med da??
MissStiles Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 Jeg stjeler denne tråden jeg.. Jeg er skikkelig rastløs idag og kjeder meg. Hva gjør dere da? Hatt en bra mandag?
Gjest Trolletrine Skrevet 12. januar 2009 #11 Skrevet 12. januar 2009 Jeg kooser meg!Er kjempefornøyd med dagen, og skal kose meg med Berlinerpoplene på NRK om en times tid.Har kjøpt chips med dip og alt ting
Gjest Cederic Rueben Skrevet 12. januar 2009 #12 Skrevet 12. januar 2009 Jeg skal feie over ei jødisk kvinne menneske
angeleyes Skrevet 12. januar 2009 #13 Skrevet 12. januar 2009 Har vært på skolen hele dagen i dag så er litt sliten. Men hadde to veldig interresante forelesninger så tiden har gått fort. I kveld skal jeg kose meg med ny episode av Frustrerte fruer. Gleder meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå