Chimamanda Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Skal kjoepe en printer i julegave, men har ikke raad til aa bruke mer enn 500 kr. Noen som kan tipse meg om en bra en? Kan ikke saa mye om saant
Tropehus Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Kjøp gavekort og la vedkommende som skal få den velge selv. Da kan h*n evt legge til noen lapper selv slik at h*n får den kvaliteten man trenger. Jeg har en lexmark med wifi (trådløs tilkobling), scanner og printer og tror den kostet 895 eller noe. Jeg er veldig fornøyd med den - fordi den er trådløs og sånn sett kan stues litt vekk. Kanskje vedkommende du skal gi den til ikke har bruk for scanner etc - og heller vil legge pengene på andre funksjoner. Lag et fint gavekort og skriv at det er til printer!
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Støtter litt gavekort, når man ikke har peiling selv. Min samboer (nerd) har ofte gitt sånne ting i gave til foreldrene, pga de ikke kan så altfor mye selv. Da går han og ser etter noe som dekker deres behov, istedenfor å sende dem ut på kjøperunde selv, han hadde sikkert blitt bedt om å handle for dem likevel! Har ikke personen du skal gi til peiling heller, spør i butikken og prøv å tenk deg litt om hva personen trenger. Vi betalte knapt 400 tror jeg for vår printer-scanner-kopi-greie, fordi det var tilbud. Så få tak i tilbudsaviser for alle elektronikksjapper i nærheten (kanskje litt seint ute nå da..). Ligger ofte på butikkenes hjemmesider.
Gjest Løve66 Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Min erfaring med gavekort/kontanter gitt som gave er at det ofte blir brukt til helt andre ting og forsvinner i dagligdagse utgifter. Synes nesten da er bedre å kjøpe den gaven man tror er greit og heller legge ved byttekort - da er sannsynligheten større for at mottakeren faktisk ender opp med den type gave man ønsket å gi. Men; tilbake til printeren - det finnes mange gode, rimelige printere i dag, men det du bør huske på er at blekket ofte er veldig dyrt. Dette er derfor noe du bør spørre om i butikken - ofte blir billige printere dyre i bruk (selv om det ikke er du som ender opp med blekkutgiftene i dette tilfellet). Hvis det er snakk om fargeprinter så er det som regel bedre økonomi å ha separate blekktanker for hver farge enn èn for farge og èn for sort, da bytter man kun den fargen som er tom.
{Wilma} Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 HP DeskJet F4190, printer, scanner og kopi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå