Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #41 Del Skrevet 21. desember 2008 ! !? Tar du deg selv alltid så høytidelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. desember 2008 #42 Del Skrevet 21. desember 2008 Skal du først krangle med noen, så lønner det seg å lese hva de skriver, ellers ender du bare opp med å drite ut deg selv... Som nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 21. desember 2008 #43 Del Skrevet 21. desember 2008 !? Tar du deg selv alltid så høytidelig? ! betyr at jeg ikke har så mye mer si i saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #44 Del Skrevet 21. desember 2008 Skal du først krangle med noen, så lønner det seg å lese hva de skriver, ellers ender du bare opp med å drite ut deg selv... Som nå. Hva er det jeg burde ha lest av innlegg for å unngå drite meg ut? Hvilke innlegg refererer du til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #45 Del Skrevet 21. desember 2008 Hva er det jeg burde ha lest av innlegg for å unngå drite meg ut? Hvilke innlegg refererer du til? Tror Grafica fortsatt er fornærmet fordi noen mener Michelle er sånt et harry navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. desember 2008 #46 Del Skrevet 21. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest phish Skrevet 21. desember 2008 #47 Del Skrevet 21. desember 2008 Men du har vært på campingtur altså? Min definisjon på harry er det som den gjengse befolkning oppfatter som det erketypiske (f.eks. dra på campingtur) blant den delen av befolkningen som ikke er mest kjent for dyrking av finkultur og det intellektuelle. Sikkert mange andre plausible definisjoner, men du spurte etter min. Slenger meg på denne, jeg. Vil også nevne bingo, svenskehandel, sydenturer til "Mallorca" ("Majorca"), hamstring av Bailey's og sigg i tax free-en og flatfylla. Merker jeg har sitt litt for mye på Charterfeber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 21. desember 2008 #48 Del Skrevet 21. desember 2008 Bingo, camping, Mallorca osv er typisk for lavstatusfolk. Det er også typisk at disse folkene kaller barna sine for Harry navn som: Kent Ronny Roger Willy Roar Cato ( Grøsser) Kim Jim Johnny Kenneth Jørn Celina Jeanette Leonora Merete Marita Lena Caroline ( og andre midtsidepike navn i Vi-menn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 21. desember 2008 #49 Del Skrevet 21. desember 2008 Stort sett alle navn med c, h og x. Venter bare på at mitt og ungenes navn dukker opp snart. Men er Leonora harry? Kjenner bare en gammel dame som heter det og forbinder det ikke med midtsidepiker, hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 21. desember 2008 #50 Del Skrevet 21. desember 2008 Venter bare på at mitt og ungenes navn dukker opp snart. Men er Leonora harry? Kjenner bare en gammel dame som heter det og forbinder det ikke med midtsidepiker, hvertfall. Jeg syns det blir veldig mye stereotyping her."heter du Leonora så er du trolig av lav status, spiller bingo i helgene og reiser på campingferie" Jeg lurer på når mitt navn skal dukke opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #51 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg avskyr navn som Bastian Sebastian Kim Tobias Leander Sander Andre Rene Remi Pernille Celine Michelle Jeanette I tillegg liker jeg ikke totalt utslitte navn som Christine /Christina Kristoffer Kristian Fredrik Martin Sondre Emil Henrik Marius Espen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 21. desember 2008 #52 Del Skrevet 21. desember 2008 Slenger meg på denne, jeg. Vil også nevne bingo, svenskehandel, sydenturer til "Mallorca" ("Majorca"), hamstring av Bailey's og sigg i tax free-en og flatfylla. Merker jeg har sitt litt for mye på Charterfeber. Vi snakker jo om hvilke navn som anses å være harry, ikke hva slags fritidsaktiviteter som er harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. desember 2008 #53 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Hva er din definisjon på harry? Jeg har forøvrig aldri brukt grilldress på campingtur Unnskyld min komplette uvitenhet, men hva menes med grilldress? Er det det samme som joggedress? Det er forøvrig noe jeg aldri har brukt, og heller ikke har i klesskapet. Endret 21. desember 2008 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pemille Skrevet 21. desember 2008 #54 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Jeg avskyr navn som Bastian Sebastian Kim Tobias Leander Sander Andre Rene Remi Pernille Celine Michelle Jeanette I tillegg liker jeg ikke totalt utslitte navn som Christine /Christina Kristoffer Kristian Fredrik Martin Sondre Emil Henrik Marius Espen Aiai! Der kom det jeg venta på! Jeg er harry! Eller forresten; Avskydd! Juhu! Men jeg er ikke noe snillere sjøl. Synes nemlig at kallenavnene Anka og Anki er noe av det mest harry jeg kan tenke meg. (Måtte bare få det ut!) Endret 21. desember 2008 av Pemille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 21. desember 2008 #55 Del Skrevet 21. desember 2008 Aiai! Der kom det jeg venta på! Jeg er harry! Eller forresten; Avskydd! Juhu! Men jeg er ikke noe snillere sjøl. Synes nemlig at kallenavnene Anka og Anki er noe av det mest harry jeg kan tenke meg. (Måtte bare få det ut!) Men Anka og Anki er vel bare kallenavn? Jeg syns Pernille er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #56 Del Skrevet 21. desember 2008 Kenneth og Jim Kenneth. Rune, Runar, Bent og Kim/Jim. Hege, Gry, Gry Hege, Monica og Doris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pemille Skrevet 21. desember 2008 #57 Del Skrevet 21. desember 2008 Men Anka og Anki er vel bare kallenavn? Jeg syns Pernille er fint Jo, det er kallenavn, så kanskje det blir feil å nevne dem i denne tråden. Hyggelig at du liker navnet mitt! (Selv om det er lov å ikke gjøre det også, altså ) Var ikke så mange som het det da jeg var liten, men nå hører jeg stadig om flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #58 Del Skrevet 21. desember 2008 Men Anka og Anki er vel bare kallenavn? Jeg syns Pernille er fint Jo, men det passer kun til små søte jenter. Klarer ikke å se for meg en dame over femti med navnet Pernille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelinn Skrevet 21. desember 2008 #59 Del Skrevet 21. desember 2008 syntes det var veldig mange normale navn her jeg da.... min datter heter pernille.. kaller henne pærni eller pærn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 21. desember 2008 #60 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg er halvt engelsk, og mamma ville ha et navn som fungerte både på engelsk og norsk fordi det går like mye på engelsk som på norsk i familien. Så jeg er født og oppvokst i Norge, men ikke helnorsk likevel Godkjent? Dette hjelper veldig i min verden, i alle fall! Jeg har vokst opp med engelsk som et mye brukt språk hjemme, og hvis jeg hadde hatt noen familiær "legitim grunn" til det, så skulle jeg gjerne kalt datteren min (eller hett det selv) Jaquline! Men jeg synes det blir fort teit siden vi er helnorske nordmenn bosatt i Norge! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå