Gjest Pupsilure Skrevet 20. desember 2008 #21 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg syntes det er mange av navnene som ikke er harry altså! (Føler meg litt truffet kanskje, jeg og :fnise: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2008 #22 Del Skrevet 20. desember 2008 Dette kommer til å høres skikkelig teit ut, siden jeg heter det Men jeg synes det er et mer klassisk fransk navn, og tenker ikke på det som glorete. Men nå heter jeg det jo, så jeg har vel kanskje ikke rett til å uttale meg Men dømmer dere virkelig mennesker på grunnlag av hva de heter? Er jo ikke som om folk velger navnet sitt selv. Nei nei nei, selvsagt dømmer man vel ikke folk ut ifra et navn! Det er vel mer hva slags navn folk ikke liker, og det er jo smak og behag. Mitt navn dukker snart opp det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #23 Del Skrevet 20. desember 2008 Dette er da helt vanlige navn? Det er også vanlig å dra på campingtur og bruke grilldress. Er ikke dermed sagt at det ikke er harry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #24 Del Skrevet 20. desember 2008 Michelle, om du hadde vært fransk eller amerikansk/britisk ville jeg ha syntes navnet ditt var elegant. Men jeg antar at du er født og oppvokst i Norge med norske foreldre? Da blir det harry og småteit å gi barna sine navn som er typisk amerikanske/utenlandske. Er så mange harry foreldre for tiden som på død og liv skal navngi den lille som Belinda, Cassandra osv. Veldig utypisk norske navn som liksom er alt for kunstige og sukkersøte. Men for all det, jeg synes navnet ditt er helt ok, men litt malplassert siden du er norsk (?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2008 #25 Del Skrevet 20. desember 2008 Det er også vanlig å dra på campingtur og bruke grilldress. Er ikke dermed sagt at det ikke er harry Hva er din definisjon på harry? Jeg har forøvrig aldri brukt grilldress på campingtur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2008 #26 Del Skrevet 20. desember 2008 Michelle, om du hadde vært fransk eller amerikansk/britisk ville jeg ha syntes navnet ditt var elegant. Men jeg antar at du er født og oppvokst i Norge med norske foreldre? Da blir det harry og småteit å gi barna sine navn som er typisk amerikanske/utenlandske. Er så mange harry foreldre for tiden som på død og liv skal navngi den lille som Belinda, Cassandra osv. Veldig utypisk norske navn som liksom er alt for kunstige og sukkersøte. Men for all det, jeg synes navnet ditt er helt ok, men litt malplassert siden du er norsk (?). Ja, nå satte du vel egentlig ord på hvordan jeg også føler det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. desember 2008 #27 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Michelle, om du hadde vært fransk eller amerikansk/britisk ville jeg ha syntes navnet ditt var elegant. Men jeg antar at du er født og oppvokst i Norge med norske foreldre? Da blir det harry og småteit å gi barna sine navn som er typisk amerikanske/utenlandske. Er så mange harry foreldre for tiden som på død og liv skal navngi den lille som Belinda, Cassandra osv. Veldig utypisk norske navn som liksom er alt for kunstige og sukkersøte. Men for all det, jeg synes navnet ditt er helt ok, men litt malplassert siden du er norsk (?). Jeg er halvt engelsk, og mamma ville ha et navn som fungerte både på engelsk og norsk fordi det går like mye på engelsk som på norsk i familien. Så jeg er født og oppvokst i Norge, men ikke helnorsk likevel Godkjent? Endret 20. desember 2008 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 20. desember 2008 #28 Del Skrevet 20. desember 2008 Stort sett alle navn med c, h og x. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #29 Del Skrevet 20. desember 2008 Hva er din definisjon på harry? Jeg har forøvrig aldri brukt grilldress på campingtur Men du har vært på campingtur altså? Min definisjon på harry er det som den gjengse befolkning oppfatter som det erketypiske (f.eks. dra på campingtur) blant den delen av befolkningen som ikke er mest kjent for dyrking av finkultur og det intellektuelle. Sikkert mange andre plausible definisjoner, men du spurte etter min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2008 #30 Del Skrevet 20. desember 2008 Men du har vært på campingtur altså? Min definisjon på harry er det som den gjengse befolkning oppfatter som det erketypiske (f.eks. dra på campingtur) blant den delen av befolkningen som ikke er mest kjent for dyrking av finkultur og det intellektuelle. Sikkert mange andre plausible definisjoner, men du spurte etter min. Jepp, jeg har vært på campingtur, med besteforeldre for mange år siden da jeg var liten. Men det har jo stor relevans for temaet harry navn, jeg ser den! Forøvrig syns jeg resten av innlegget ditt var fantastisk saklig at f.eks navnet Wenche formindes med å ikke være kjent for dyrking av finkultur og det intellektuelle. Herlig konklusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #31 Del Skrevet 20. desember 2008 Jepp, jeg har vært på campingtur, med besteforeldre for mange år siden da jeg var liten. Men det har jo stor relevans for temaet harry navn, jeg ser den! Du virket jo så interessert i temaet da du uoppfordret fortalte at du aldri hadde hatt på grilldress på campingtur. Du så "relevansen" først nå? Litt treig i oppfatningen? Forøvrig syns jeg resten av innlegget ditt var fantastisk saklig at f.eks navnet Wenche formindes med å ikke være kjent for dyrking av finkultur og det intellektuelle. Herlig konklusjon. Du etterspør personlige definisjoner, gjør du ikke? Hva er din definisjon på harry da? Sikkert herlige konklusjoner du har å by på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #32 Del Skrevet 20. desember 2008 Så du heter Wenche altså, Pjukset. Jajaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #33 Del Skrevet 20. desember 2008 Navn som jeg synes er harry er: Kevin Adrian Jonas Gaute Kåre Leif Geir Bjørn, Bjørnar Kenneth Kim Steinar Trygve Jan Celine Kristine Amanda Caroline, og hvertfall om kallenavnet da blir carro Britt Gry Gro Anita Siw Hege Turid Unni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 20. desember 2008 #34 Del Skrevet 20. desember 2008 Stort sett alle navn med c, h og x. Veldig enig når det gjelder c og x. Men h? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2008 #35 Del Skrevet 20. desember 2008 Så du heter Wenche altså, Pjukset. Jajaja.. Niks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. desember 2008 #36 Del Skrevet 20. desember 2008 Du virket jo så interessert i temaet da du uoppfordret fortalte at du aldri hadde hatt på grilldress på campingtur. Du så "relevansen" først nå? Litt treig i oppfatningen? Du etterspør personlige definisjoner, gjør du ikke? Hva er din definisjon på harry da? Sikkert herlige konklusjoner du har å by på også Fordi du generalisterte og antydet at campingtur var ensbetydende med grilldress, og at dette var harry. Jeg simpelthen fortalte at jeg aldri hadde på grilldress da jeg var på campingtur. Min definisjon på harry navn har jeg faktisk allerede skrevet i tidligere innlegg, kanskje du også er litt treg? Så hvilke navn forbinder du med dyrkelse av finkultur og intelligens om jeg så får spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #37 Del Skrevet 20. desember 2008 Fordi du generalisterte og antydet at campingtur var ensbetydende med grilldress, og at dette var harry. Jeg skrev at det også er vanlig å dra på campingtur og bruke grilldress. Jeg skrev ikke at campingtur var ensbetydende med grilldress. Jeg simpelthen fortalte at jeg aldri hadde på grilldress da jeg var på campingtur. Hvorfor forelle noe sånt? Min definisjon på harry navn har jeg faktisk allerede skrevet i tidligere innlegg, kanskje du også er litt treg? Kanskje jeg ikke har giddet å lese det du skriver? Så hvilke navn forbinder du med dyrkelse av finkultur og intelligens om jeg så får spørre? Ikke Wenche iallefall, Wenche Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 20. desember 2008 #38 Del Skrevet 20. desember 2008 Veldig enig når det gjelder c og x. Men h? :klø: Jeg er nærmest ekstrem purist her. Dessuten skyter jeg meg selv i foten - to av barna mine har navn som begynner på H! Jeg mente egentlig å si at jeg ikke har så sans for uhørlige og undøvendige h'er i navn. Type Sahra og Hannah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #39 Del Skrevet 21. desember 2008 Type Sahra og Hannah. Eller Vibekeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 21. desember 2008 #40 Del Skrevet 21. desember 2008 Kanskje jeg ikke har giddet å lese det du skriver? ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå