Gjest78 Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har en mann på 27 år, som ikke ønsker seg noe som helst. Jeg har kjøpt litt klær til han, men skulle så gjerne kommet på noe bra i tillegg, som da ikke er en "ting". Kokkekurs hadde egentlig vært perfekt, men finner ikke noen i Trondheim, og det blir litt vanskelig å planlegge noe et annet sted. Noen forslag? (Jeg er ikke ute etter typen gavekort på 10 massasje eller "massasje" osv.)
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har en mann på 27 år, som ikke ønsker seg noe som helst. Jeg har kjøpt litt klær til han, men skulle så gjerne kommet på noe bra i tillegg, som da ikke er en "ting". Kokkekurs hadde egentlig vært perfekt, men finner ikke noen i Trondheim, og det blir litt vanskelig å planlegge noe et annet sted. Noen forslag? (Jeg er ikke ute etter typen gavekort på 10 massasje eller "massasje" osv.) http://www.kursagenten.no/3/mat-og-kokkeku...mmune=Trondheim
Gjest78 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 http://www.kursagenten.no/3/mat-og-kokkeku...mmune=Trondheim Jeg har sett den linken der før, men dessverre ser kursene enten ut til å ikke være det jeg er ute etter (f.eks vegetar, wok osv, han er mer interessert i festmat), eller til å være beregnet på grupper, altså ikke sånn at enkeltpersoner kan melde seg på.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Teaterbilletter Konsertbilletter Kinobilletter Weekendtur til Oslo (eller annet sted) inkl. teater/konsert-billetter Heiskort (og evt. skileie) til skisenter Togtur til sted dere ikke har vært før, hvor du finner noe som kan være koselig å gjøre, for eksempel gå på et museum og spise etterpå Dansekurs Tenniskurs Bridgekurs Fjellklatringstur Planlegge skitur til hytte med overnatting Omvisning på øl-bryggeri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå