Gjest +ikke innlogget+ Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Kalde fakta først:nyfamilie med mine og dine barntung start på samboerforholdet med å få to familier til å fungere sammenglemte oss som par i hverdagentok med oss hverdagsproblemer inn i vår voksentidsammen i 1 år, samboere i 5 månederungene går godt overenslitt problemer med ekser, men ikke mye Vi har altså glemt hverandre som par i det vi etablerte oss som samboere. Frem til vi ble samboere hadde vi få diskusjoner, var stort sett enige og hadde det kjempeflott sammen. Litt etter litt har følelsene dabbet av, men jeg vet at mine følelser ligger der inne et sted. Han sier hans følelser er døde, men han er åpen for å være åpen for at de kan komme tilbake. Vi bor sammen og deler alt, bortsett fra nærhet. Ler sammen og er gode venner. Utrolig merkelig situasjon vi har havnet i. Selv vil jeg så gjerne få tilbake kjæresten min, men jeg kan ikke endre hans følelser. Men noe kan jeg kanskje gjøre for at de kan komme tilbake? Og her trenger jeg råd! Jeg trenger å vite at jeg har prøvd. Og jeg maser ikke på ham om dette med følelser. Dette er noe jeg vet bare vil drive ham lenger fra meg og gjøre ham irritert. Så den veien er ikke veien å gå. Terapi vil han ikke da han føler vi kommuniserer bra selv, og det stemmer. Hjelp meg å vinne kjæresten min tilbake
Nabodama Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 (endret) Dere har glemt hverandre som par, sier du. Her tror jeg nøkkelen ligger. Dere må oppdage hverandre som par og kjærester igjen, gjøre kjæresteting sammen, de tingene dere gjorde da dere ble kjærester. Dra på turer, ut på restaurant osv. Jobb aktivt for å få tilbake nærheten, selv om jeg tror den vil komme delvis tilbake gjennom det dere gjør sammen. Gjør hyggelige ting for hverandre også. Og lag gode øyeblikk i hverdagen. Og forresten, oppfør deg som kjæresten hans. Ikke vær var og sky, men åpen og inviterende. Ikke unngå sånt som flørt i blikket, prøv det ut, det kan vekke ham igjen Endret 19. desember 2008 av Nabodama
medium Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Beklager at jeg kommer så innmari bardust på deg i denne tråden, men jeg fikk skrekkelig lyst til å svare deg. Normalt sett ville jeg ha skrevet en PM, men du er anonym, så da kan jeg ikke. Kan hende spørsmålene mine virker latterlige i det offentlige rom. Men du velger selv å svare. evt kan du sende meg en PM. For å skåne deg, ønsker jeg ikke å gå innpå detaljerte opplysninger. Tar bare ting i grove trekk. Regner med at du vet hvor jeg vil utfra spørsmålene jeg stiller deg. Røyker du? Hva har han sagt rundt dette med deg, lukt, fingre og røyking? Hva med det intime? Holde hverandre i hendene, være kjærlige, ha sex. Når dabbet dette av? Slik jeg anser det, så har han gode følelser for deg fremdeles. Det er ikke noe galt med DEG. Det må du ikke tro. Han liker fremdeles haken din og RESTEN av deg. Men akkurat nå er han følelsestom. Også var det det der med røyking, da... Aller mest ønsker han å si takk og farvel. Men hvis du viser interesse for han seksuelt, så vil han etterhvert få litt følelser tilbake igjen. Du må ikke sitte og vente på at han tar iniativ. Han savner at du tar et godt tak i kuken hans og gir han et realt su... Han har heller ikke noe lyst til å miste deg, fordi du er så god til å snakke. Du gjør ting enklere for han når du setter ord på ting. Han hadde ikke hatt det noe godt hvis han hadde mistet mulighetene til å kunne snakke med deg. Vet ikke hvorfor jeg får opp suging hele tiden. Du er kanskje ekstra dyktig på det? Han ville ha savnet det også (noe han forsåvidt allerede gjør), hvis han mister deg. Vil nesten si at du har et fortrinn, nå som du vet hvor skoen trykker hos han . Du nevnte at barna kommer godt overens, men hva med han og ditt barn? Jeg får opp noe urovekkende på dette. Men det er opp til deg om du vil ta ting via PM (eller her). Ønsker deg uansett en masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå