Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har syklet Trondhjem/Oslo her...?

Tenkte jeg ville melde meg på til neste år... Da har jeg jo litt til til å trene :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke i år og jeg skal ikke til neste år! Kjenner det i baken bare ved tanken... :ler: !

Skrevet

Det finnes en grense for hva jeg kunne tenke meg å gjøre...

Ser ikke vitsen - altfor langt og alt for mye trening med bare dette ene målet for øyet.

Nei takk.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Nei, og det kommer jeg nok aldri til å gjøre. Men jeg vet om folk som har gjort det, og de sier det er en opplevelse.

Gjest Mayamor
Skrevet

Vi var en tur Bergen - Trondheim tur retur i går.

:frustrert: For***** syklister er alt jeg har å si. :frustrert:

Flere timer ekstra tok turen.

Skulle ikke vært tillatt å plage andre på denne måten. :wink:

Mayamor

Skrevet

Faren min har syklet noen ganger. Husker hvor vondt han hadde det i ***

i flere dager etterpå....

Ikke jeg nei!!

Skrevet

Nei, jeg har aldri syklet Trondheim / Oslo, men har veldig lyst. Neste sommer skal jeg sykle til Bergen (fra Drammen). Så vi får se året etter da.

Skrevet

Aldri i verden! Så god form har jeg ikke lyst til å være! *ler* Eller jo, men neiii... det blir for voldsomt for meg. Mye bedre å kjøre bil da! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er i super dårlig form, så jeg vet ikke hvor realistisk det er...

Men jeg vil prøve å trene opp i mot det, så får jeg se om det bare blir med tanken...

Kanskje bør jeg starte med en kortere distanse... :oops:

Gjest Scarlet
Skrevet

Nei, jeg syklet ikke i år. Jeg og en kamerat skal gjøre det til neste år. Det blir gøy! Gleder meg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har syklet mange ganger.

Det er en opplevelse hver gang, men du MÅ være god form og trene mye på forhånd. Min. 150-200 mil på sykkelen i løpet av våren. Da blir turen fin og du få ikke noen problemen med vondt hverken her eller der, slik enkelte beskriver.

Klarer du ikke å trene nok vil jeg anbefale en kortere distanse til å begynne med. Hva med Lillehammer-Oslo ?

Gjest Scarlet
Skrevet

Ok, gjest, da burde turen min bli kjempefin!! Jeg har syklet 210 mil denne våren :D

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Har sykklet Bergen - Voss engang, men det var den gangen jeg var ung og dum.

Skrevet

Bergen til Voss, faktisk, WildThing. :P

Jeg har syklet fra Nordnes til Sentrum ... :P Og opp Strangebakken! Phew ...

Og fra Stovner og ned til Sentrum, da. ;) Men jeg overlever de fleste nedoverbakker, var ikke så slit allikevel.

Skrevet

:o

Sykle til Voss frivillig ... Og hjem igjen? Ikke dårlig, WildThing. Også Voss ... Av alle steder. :P

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Jeg har ennå ikke noen forklaring på hvorfor. Jeg og to andre fra #bergen fant på denne fysiske utskeielsen.

Gjest Chica i.i
Skrevet

Ville kanskje satset på et mindre ritt første gangen jeg da, har lyst til å prøve Birkebeinern jeg, er vel 8 mil om jeg husker rett? Litt mer realistisk for meg å klare iallfall. Er jo hardt det og...

Gjest Candyfloss
Skrevet

Virker morsomt, men ganske slitsomt.. :ler:

Tviler på at noen av venninnene mine hadde orket å bli med meg hvis jeg noensinne hadde orket.. :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...