snille Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Hei. Jeg er ei jente på 25 år, som er gravid i 7 mnd. med mitt første barn. har lagt merke til at det er en del som luer på hvor man får tak i gode strømpebukser, som har plass til maven. H&M og Lindex har mammastrømpebukser, men særlig fine og behagelige er de ikke. ;-) Jeg bruker ofte antrekk som gjør at jeg har på strømpebukse. Jeg var litt skeptisk til hva jeg skulle gjøre når maven begynte å vokse, men løsningen kom heldigvis helt tilfeldig. Stort sett kjøper jeg strømpebuksene mine på KappAhl (Faktisk) Favoritten er 3D Fantastic, 60. den sort. En behagelig og fin strømpebukse, men stram i buksedelen. Medium/large bruker jeg til vanlig, men når jeg var 4 mnd. på vei kjøpte jeg feil. Jeg hadde fått med meg samme type strømpebukse, bare i xl. Det viser seg at den har en vid buksedel, med to kiler, som egentlig er ment å ha bak. Jeg snudde strømpebuksen, og vips hadde jeg den perfekte mammastrømpebuksen. den sitter fint og er behagelig over maven. Den "sagger" heller ikke. Bare ett lite tips nå i førjulstiden. God jul. Klem Maria! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå