Gjest marilyn Skrevet 21. juni 2003 #1 Skrevet 21. juni 2003 det er jo en jungel av vogner der ute.. kan man bruke disse trehjulingene med feks mykbag oppi det første halve året?? eller blir det galt for ryggen til babyen? jeg ser jo at de ofte er litt "skrå" og "hellende"?? Jeg ser i allefall for meg at de er toppers å vokse med,, og ypperlig å dra rundt i skog og mark med?? eller? noen erfaringer Tips?!
Redhead Skrevet 21. juni 2003 #2 Skrevet 21. juni 2003 Noen venner av meg har ei vogn av merket Teutonia. Den har tre hjul og bag som puttes i sportsvogndelen (om du skjønner hva jeg mener). Denne vogna "heller" ikke slik at babyen ligger helt flatt. Det er nok ikke lurt å kjøpe ei vogn til en liten baby dersom han eller hun ikke kan ligge helt flatt.
Silfen Skrevet 21. juni 2003 #3 Skrevet 21. juni 2003 Teutonia er super til bebiser også. Det gjør ingenting om de ikke ligger 100% flatt. Hvertfall ikke så lenge hodet ligger riktig vei, hehe. Brukte Quinny til småen fra han var 3 mnd, den helte enda mer enn Teutonia og det gikk flott. Nå har jeg Teutonia og det er den beste vognen jeg noensinne har hatt.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2003 #4 Skrevet 22. juni 2003 Heisann! det er aldri lett å bestemme seg for vogner siden det finnes så utrolig mange :-) Her er en tidligere tråd som kanskje kan hjelpe deg litt?? http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...6707&highlight= Lykke til :D
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #5 Skrevet 22. juni 2003 Jeg kjøpte i 1998 en Emmaljunga dypvogn. Den ble brukt i ca 6 mnd før jeg fikk i gave en sportsvogn som jeg begynte å bruke. På mitt andre barn ble dypvogna brukt i ca 5 mnd før sportsvognen ble tatt i bruk. Så dypvogn blir ikke brukt så lenge da. Nå er jeg gravid med mitt tredje barn og pga kort aldersspredning mellom de to siste har jeg kjøpt meg en tvillingtrille, hvor jeg har valgt å legge ned den ene siden å sette i en bag eller bruke voksipose. Har hørt fra mange som bruke trille til nyfødte, og har bare hørt positivt om det. Det finnes mange flotte bager som en kan legge i. Eneste en kan tenke på er om overdelen på vogna kan snues slik at barna sitter mot deg eller fra deg.
Gjest rosen Skrevet 22. juni 2003 #6 Skrevet 22. juni 2003 Lurer på bare på hvem som fører vognen Teutonia ?
fruenge Skrevet 23. juni 2003 #8 Skrevet 23. juni 2003 I en Teutoni vogn kan banet ligg helt flatt. Vi kommer til å kjøpe ne slik en med myk bag. Tror at dette er vogn man kan bruke lengre enn en vanlig kombivogn. Men det er jo utrolig hva folk går rundt med. Synes det er for stort å bælete å trille på 1 åring i en kombi/sportsvogn. Da er en tre hjuling mye bedre. VIlle dog ikke kjøpt Quinny fordi bagen er så liten. I tillegg er det viktig å huske på å leie/kjøpe boksett som babisen kan ligge i når dere kjører bil. For mykbager er ikke sikre nok til dette formålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå