Linsi Skrevet 21. juni 2003 #1 Skrevet 21. juni 2003 Lenge siden det har vært noen her inne nå. Noen som vil komme med en tilstandsrapport? Mine foreldre er vel informerte, og de har sagt de vil hjelpe oss med å betale. Mine kommende svigerforeldre, har enda ikke fått vite noe. De har aldri spurt om emnet, derfor er det ikke nødvendig at de skal få vite noe enda heller... Angående sparing, har vi ikke begynt enda. Må prøve å spare litt fra høsten av. Jeg har sett på mange fine kjoler på internett, men foreløpig blir det bare å drømme. Vi har tenkt litt på hvor vi kan ha det, og det er fortsatt usikkert. Kirken er bestemt. Det blir den vi hører til begge to. Min samboer har alltid tilhørt denne kirken. Ikke min gamle barndomskirke, men den vi hører til nå. Den er mye finere enn "min" gamle. Mamma var litt uenig i det, men har gått med på saken. Også har jeg insistert på at jeg absolutt må ha med hunden (e). Det er nok en hund til her i huset, innen den tid, på noen av brudebildene. Egentlig bare en liten detalj. Han var litt uenig, men på noen av bildene så. Jeg er også litt bekymret for dyrepass den store dagen. "alle" er jo invitert, så hvem skal passe de? Vel, vi har også snakket litt om bil. Her kommer min bilinteresserte fetter inn. Han bytter bil stadig vekk, men det er alltid en stilig en. Tenkte å spørre pent om han ville låne den bort (eventuelt om han skulle kjøre oss) på den store dagen. Min onkel er hobbyfotograf, så vi tenkte også å spørre han om å være ansvarlig for bildene. Stort mer planlegging har det ikke vært her, hva med dere??
mina-mor Skrevet 22. juni 2003 #2 Skrevet 22. juni 2003 Heisann!! Vi har ikke kommet så veldig langt i planleggina nei.. tenker liksom at vi har jo så god tid.. men litt har vi da kommet fram til.. Kirke: Enten i Sverige eller her vi bor nå i Oslo. Vi var egentlig enige om å gifte oss i Sverige, men så begynte jeg å skrive ned hvem vi skal innvitere, og da viser det seg jo at av ca 60 gjester er 40 fra Norge, og 20 fra Sverige.. mye enklere å finne overnettingsmulighter til 20 stk her i Oslo enn 40 stk på det lille stedet samboeren min er fra.. Så nå heller det mot Oslo bryllup ja Penger: Vi har ikke begynt å spare noe enda.. bør vel kanskje begynne snart.. Foreldre: Mamma og samboeren hennes vet, pappa vet ingenting enda, og svigers vet vel heller ikke så mye.. De vet at vi snakker om det.. Kjole: Har ikke vært i noen butikk enda.. men har veldig lyst da. Har jo funnet drømmekjolen på nett.. så vi får se Lokale: har jeg igrunnen ikke tenkt så mye på enda. Trenger et sted i Oslo som er koselig og som har plass til alt fra 60-100 gjester.. Må vel begynne å lete etterhvert ja :D Fotograf: har en onkel som er journalist/fortograf, så jeg tenkte å høre med han. Han tok bilder på konfirmasjonen min, og på søstra mi sin, og de ble kjempefine.. Har litt lyst på sånne ortnlige bilder også da.. så vi får se.. Skal i allefall få onkel til å ta bilder i kirka og utover kvelden.. Mat: Har bestemt oss for å ha koldtbord (eller hvoran det skrives..) men hva vi skal ha på bordet det vet vi ikke.. Bestekameraten til sambo er kokk.. så han skal få lov til å bidra med noe godt Sambo har hjelpt han enormt mye med huset (de kjøpte hus i fjor sommer..) så han sier selv at han skylder oss noe.. :D Tja, det var vel det.. har jo forresten begynt å tenke på hvem vi skal innvitere da.. har veldig lyst til å innvitere mine x-fosterforeldre.. Men de kjenner jo ingen av de andre som kommer.. De har bare møtt foreldrene mine et par ganger, men jeg vil gjerne ha de der på min store dag. Jeg bodde jo hos de i 4 år (14-18 ) så de betyr en god del for meg.. Flere som har kommet igang med planlegginga??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå