Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Her for et par uker siden ytret vår yngste datter et problem som har opptatt henne for en stund. Alle hennes venner og venninner har skilte foreldre mens vi (hennes foreldre ) holder sammen. Hun føler seg utenfor. Dette er et problem som jeg aldri har trodd skulle oppstå, og følgelig heller aldri har ofret en tanke før nå. Er virkelig skilte foreldre normen i dag?
Gjest regine ii Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 det tror jeg ikke, men det kan jo være sånn noen steder? I mitt nærmiljø er det ikke slik, i klassen til ungen min er noen skilt, men det store gross er ikke det. men hva mener ungen med at hun føler seg utafor? høres rart ut all den tid det vanlige er at unger vil at foreldrene skal være sammen...
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 men hva mener ungen med at hun føler seg utafor? høres rart ut all den tid det vanlige er at unger vil at foreldrene skal være sammen... Hun synes det er rart at hun er den eneste i venneflokken som bare har et hjem mens alle andre har to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå