Gjest Tex Skrevet 22. juni 2003 #21 Del Skrevet 22. juni 2003 ...så hvis noen kommenterer at jeg ser lykkelig ut.......... skal jeg sette meg ned og gråte da....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 22. juni 2003 #22 Del Skrevet 22. juni 2003 selv om man er inne på en tråd, så MÅ man ikke på død og liv skrive noe der?? har man ikke noe koselig å si, er det vel bare å ikke skrive noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 23. juni 2003 #23 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg skriver kun at noen er fine hvis jeg virkelig mener det. Om jeg mener noe annet, lar jeg heller være å svare. Når noen spør "hva synes du om denne kjolen....." etc., så sier jeg min mening, men på en grei måte (tror jeg......!?) Ikke type "den var dritstygg!". En tidligere venninne sendte meg sitt brudebilde, og hun var virkelig dritstygg. Da svarte jeg "tusen takk for bildet, det er alltid gøy å se brudebilder.....habla-habla-bla-bla" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 24. juni 2003 #24 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg synes det blir falskt å skrive "Åh så vakre dere er osv" hvis man ikke mener det. Hvis man har noe negativt å si, bør man kanskje la vær...? Selv om man klør i fingrene etter å skrive noe... Men en må jo regne med både negative og positive kommentarer hvis en legger ut bilder av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 24. juni 2003 #25 Del Skrevet 24. juni 2003 "Som man roper i skogen får man svar" er det noe som heter. Min erfaring etter kort tid som bruker her er at mange er veldig hårsåre på kommentarer om valg av kjole, sko, pynt etc. Legger man ut bilder og spør folk hva de syns, så må det være lov å si fra om man ikke liker det også. Uten å bli halshugd og beskyldt for både det ene og det andre. Jeg regner ikke med at de som legger ut linker til bryllupsbildene sine egentlig er ute etter å høre om det ble "riktig", mer å "skryte" litt og vise seg fram. Det ville i hvert fall jeg gjort... Meeen, legger man seg ut på nettet må man regne med litt bemerkinger. Sånn er det bare. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 24. juni 2003 #26 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg skriver kun at noen er fine hvis jeg virkelig mener det. Om jeg mener noe annet, lar jeg heller være å svare. Det er sånn jeg også gjør det! Men i mine øyne er de aller fleste brudene flotte og bildene er også fine. De eneste bildene jeg ikke liker er de moderne bildene der man ikke ser brudeparet ordentlig, men det går jo mer på smak og behag det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 24. juni 2003 #27 Del Skrevet 24. juni 2003 Hverken bildet, kjolen, håret eller annet kan man gjøre noe med i ettertid. Derfor er det ikke noe poeng å kommentere det hvis man ser noe man ikke liker. Det vil bare være sårende. Hvis man blir spurt til råds i forkant bør man si hva man mener. Dersom man ikke har noe positivt å si i etterkant, da bør man la vær å kommentere. IRL bør man ta en hvit løgn eller prøve å trekke fram det man kanskje kan synes er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #28 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg skriver kun at noen er fine hvis jeg virkelig mener det. Om jeg mener noe annet, lar jeg heller være å svare. Jeg vil gjerne tilføye at hvis jeg ikke skriver noen ting i disse trådene hvor det er bilder i brudeparet, så er det ikke for at jeg ikke likte det jeg så, men fordi jeg ikke alltid skriver i slike tråder. Det kan lett missforstås at noen ikke skriver noe, etter at denne tråden har vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 24. juni 2003 #29 Del Skrevet 24. juni 2003 Enig der også jeg! Jeg skriver sjelden i slike tråder, som oftest bare der jeg har hatt litt ekstra kontakt med bruden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå