Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi får så mange koselige julekort, så jeg har lyst til å få hengt disse opp så alle er synlige. Noen som har noen gode tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tråd som henger på veggen med klyper på? Eller en tråd strukket bortover veggen? Et kort i hver klype - dekorativt og koselig! :)

Skrevet

Jeg henger dem opp på en dør jeg har på stua.

Ellers har jeg en venninne som lager et juletre på kjøleskapet av grønn tape, og og henger julekortene på det!

:jepp:

Skrevet

Jeg har fått 1 julekort i år, og det var veldig koselig :danse:

Det skal jeg henge på kjøleskapet. Men jeg har fått flere julekortbilder av familie og venner, og de henger på kjøleskapet fra før av. De henger der veldig lenge. Det er alltid veldig hyggelig.

:nisseblunk:

Skrevet

Jeg har ikke fått noen julekort enda.. men jeg pleier å henge dem opp på kjøleskapet.

Skrevet

jeg har et bredt rødt bånd som henger ned fra listen på kjøkkenet, men i år skal jeg også henge opp et rødt bånd bortover over komfyren, blir så mange kort at det trengs flere steder å henge opp :-)

Skrevet

Jeg har de hengende på en snor med små klips og glassprismer. Snoret henger jeg over speilet i stua. Riktignok henger jeg kun de peneste kortene jeg mottar som passer inn i fargene som jeg har i stua (snoren kjøpte jeg på www.landstil.com). De andre mindre smakfulle kortene henger jeg på oppslagstavle på kjøkkenet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...